Gå til innhold

Ryktene bak Dark Souls III virker nå mer troverdige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det er veldig lite likt DS 2 atmosfære messig, DS2 var for "Spaca" på måten jeg nettop ikke liker ..
Så dropp for psykotisk "this happens in your mind" opplegg å gå mer tilbake til DS1, så er jeg med. Ser nettopp ut som det ligger i planene også.

Så må jeg inrømme at jeg ikke orket så mye DS2 grunnet det jeg nevner, mulig det blir bedre\mer stabilt :)..

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Early 2016 virker litt for fort for min del syns jeg.....men det blir nokk utsatt til midten eller slutten av 2016 uansett.

 

Yeah, dette virker litt rushed. Selv om de begynte å jobbe med det rett etter DS2 (men da holdt vel sjefsdesginer sjæl på med Bloodborne fremdeles - så har vel tatt litt tid etter det også).

Lenke til kommentar

 

Early 2016 virker litt for fort for min del syns jeg.....men det blir nokk utsatt til midten eller slutten av 2016 uansett.

 

Yeah, dette virker litt rushed. Selv om de begynte å jobbe med det rett etter DS2 (men da holdt vel sjefsdesginer sjæl på med Bloodborne fremdeles - så har vel tatt litt tid etter det også).

Det er jo fortsatt en 2 år på seg da. Det er jo ikke så tidspresset nødvendigvis da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...