Gå til innhold

Dette er LGs nye gromskjerm for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Venter på 1440p 144Hz IPS til rimelig pris, G-Sync eller FreeSync. Betaler helst under 4000 kroner for en skjerm. :p

Acer XG270HU har jo ganske fine speccs da. Men den koster litt over 4000 :)

 

Det gjør den, i tillegg til at den bruker TN-panel i stedet for IPS! Det fungerer ikke for meg når jeg også gjør masse foto- og videoarbeid på maskinen i tillegg til spilling.  :wee: XB270HU har alt, men den koster 7490 kroner, som er spinnvilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk meg 4K-skjerm... for et mareritt det har vært.

 

Ikke på grunn av spilling, men på grunn av vanlig bruk og hjemmekontor. En ting er at hvis du skal spille så trenger du en heftig rigg for å kjøre 4K - det er løsbart med penger.

 

Men Windows suger noe så i ballesteika på 4K at det er tragisk. De fleste program støtter ikke 4K, og blir bare pixelerert og blurry. Spesielt hvis du vil har en full-HD skjerm som nummer to, da alt blir alt som faktisk støtter 4K også fullstendig blurry på nummer to-skjermen. Har Windows 8,1.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke skjerm som er egnet for begge /punktum - Og spesielt med tanke på ... under 4000,-, det skjer bare ikke.

XB270HU har nå 144Hz, G-Sync, 1440p og IPS. Per dags dato finnes ikke slike skjermer til rundt 4000 kroner. Når det kommer et stort mangfold av like skjermer på markedet, vil det imidlertid oppstå konkurranse som tvinger prisene masse ned. Jeg håper at dette skjer i løpet av sommeren og høsten. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Oppsummering av samtlige kommentarfelt i alle artikler som omhandler nye monitorer:

 

Denne skjermen er ubrukelig. Jeg ser skjønner ikke hvorfor folk orker å bruke mer enn femten hundre kroner på en skjerm som ikke har 32 milliarder farges AMOLED, 10K oppløsning, negative 5ms responstid, G-sync, Freesync og NSYNC, ingen ramme og en klar overflate som ikke er glossy men som samtidig reflekterer så lite lys at den kan brukes utendørs i solsteika fordi jeg får for lite frisk luft i følge mor. En slik monitor bør for øvrig ikke koste mer enn max fire tusen med moms og jeg bør kunne spille GTA VII på den med Ultra preset siden jeg tross alt har både tri-SLi 8800 GTX og en pent overklokket Pentium D.

 

Synes LG treffer veldig godt med designet her. En pen og enkel, matt sort sokkel med en tilsvarende enkel ramme rundt. Ikke noe tullball. Det eneste jeg ikke liker med Swift-en min er at man ser at dette er en "gaming" monitor, mens jeg ønsker å ha kontoret mitt så normalt som mulig. Jaja - får ikke i pose og sekk. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...