Gå til innhold

Gamer.no innfører system for å utestenge spillere som har jukset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ein må altså laga seg ein heilt ny konto og kjøpa alle aktuelle liga-spel på ny vist ein har ein 10år gammal ban? Får noko jævla tull, finst ingen anna måte å beskriva systeme på. Ein må no ikkje kjøpa seg ny sykkel vist ein blir utestengd i nokre år i sykkelsporten, E-sport blir berre meir og meir ein farse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ein må altså laga seg ein heilt ny konto og kjøpa alle aktuelle liga-spel på ny vist ein har ein 10år gammal ban?

Nei.

 

Når ban-en er så gammel er den utløpt for lenge siden, og som det står nederst i saken:

"Dersom du er VAC-utestengt i et annet spill enn Counter-Strike: Global Offensive, så kan du delta dersom du tar kontakt og viser at du får spilt på en VAC-beskyttet server."

 

Dette er strengt tatt ikke nødvendig i ditt tilfelle, siden CSGO ikke eksisterte for 10 år siden.

Lenke til kommentar

Huff... er så kjedelig med alle disse cheaterne. Gjennomsnittlig møter jeg vel en cheater i matchmaking annenhver match. PS: cheatere kan være veldig dårlige

-

 

Spillet burde kostet mer også... folk kjøper flere kontoer på steamsale til 50 kr pr... hadde gjerne betalt 500 kr, det forhindrer(til en viss grad) faktisk folk som blir bannet til å kjøpe nytt og cheate videre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Annenhver match kan jeg fint tro på. Nylig startet selv i det veldig små og merker at en del waller hvertfall. Er helt latterlig hvor mye en del vet om andre lagets spillere og hvor de er.

Syns dette er veldig ødeleggende for de som vil spille og forbedre seg, tar bort den nederste delen av pyramiden.

Forresten så koster det nedi 1.99 Euro på steamsalg. Er jo samme som å invitere hackere. Syns det kunne kostet 100 euro, da måtte man vært litt mer seriøs.

Lenke til kommentar

Jeg har en kamerat som fikk VAC for over 1800 dager s siden fordi noen hacket på serveren han var på. Må han lage ny konto?

VAC fungerer ikke slik. Noen andre, eller han selv har jukset på hans konto, det vil aldri gi utslag om man spiller på server med en annen jukser.
Lenke til kommentar

Ein må altså laga seg ein heilt ny konto og kjøpa alle aktuelle liga-spel på ny vist ein har ein 10år gammal ban? Får noko jævla tull, finst ingen anna måte å beskriva systeme på. Ein må no ikkje kjøpa seg ny sykkel vist ein blir utestengd i nokre år i sykkelsporten, E-sport blir berre meir og meir ein farse.

 

Altfor lav straff som det er nå, derfor det florerer med cheatere i alle spill og til og med pro gamere i CS blir tatt i fleng. Da er noe alvorlig galt. Folk med VAC ban burde få Steam kontoen med alle spill slettet og ISP varslet om misbruk av linjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ble VAC bannet etter å ha spilt på en Moddet MW2 server hvor alle fikk alt for mye exp, for 1900 dager siden.

Litt surt å bli bannet hvor noe man har 0 kontroll over.

 

Hei,

 

Utestengelsen vil bare gjelde for VAC-bans 365 dager tilbake i tid eller nyere, så det går nok greit :)

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er alt for svakt. Når noen jukser i et spill som dette, så bør spillet blit slettet fra kontoen deres og ikke refunder, helst hele kontoen. Man har ikke bare brutt avtalen man gjør med valve ved å bruke spillet/programvare, men man ødelegger for alle andre som spiller, som vil få en negativ opplevelse og ikke kunne føle seg trygge på motstanderen faktisk ikke bare er bedre enn deg.

 

Det at man i dag kan få opp til flere VAC bans på samme konto er for meg helt ubegripelig.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er alt for svakt. Når noen jukser i et spill som dette, så bør spillet blit slettet fra kontoen deres og ikke refunder, helst hele kontoen. Man har ikke bare brutt avtalen man gjør med valve ved å bruke spillet/programvare, men man ødelegger for alle andre som spiller, som vil få en negativ opplevelse og ikke kunne føle seg trygge på motstanderen faktisk ikke bare er bedre enn deg.

 

Det at man i dag kan få opp til flere VAC bans på samme konto er for meg helt ubegripelig.

Helt enig, det er ekstremt tullete... kom over en blatant cheater i matchmaking her om dagen.. hadde 4 vac's hvor en av de var mindre enn 1 mnd gammel.... once a cheater always a cheater... synes matchmaking i cs burde ha en vac lock dersom man har vac... uavhengig av hvilket spill man cheater på... de ødelegger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annenhver match kan jeg fint tro på. Nylig startet selv i det veldig små og merker at en del waller hvertfall. Er helt latterlig hvor mye en del vet om andre lagets spillere og hvor de er.

Syns dette er veldig ødeleggende for de som vil spille og forbedre seg, tar bort den nederste delen av pyramiden.

Forresten så koster det nedi 1.99 Euro på steamsalg. Er jo samme som å invitere hackere. Syns det kunne kostet 100 euro, da måtte man vært litt mer seriøs.

 

Sikker på at dere ikke tramper rundt som elefanter og så caller hacks? Har opplevd det en del ganger i lavere ranks
Lenke til kommentar

 

Jeg har en kamerat som fikk VAC for over 1800 dager s siden fordi noen hacket på serveren han var på. Må han lage ny konto?

VAC fungerer ikke slik. Noen andre, eller han selv har jukset på hans konto, det vil aldri gi utslag om man spiller på server med en annen jukser.

Det fungerer faktisk slik i noen spill, feks MW2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...