Gå til innhold

Dette er ett av de drøyeste kabinettene vi har sett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At kabinettet kjører frem og tilbake formet som et tog hadde vært morsomt i 2 minutter x antall besøk du viser det til. Om den skulle fores med strøm fra skinnene så har man jo et kjekt lite kortslutningspotensial foran seg. Mens en strømkabel fort ville løsnet av bevegelsen frem og tilbake. Den stasjonære har jeg derimot sansen for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At kabinettet kjører frem og tilbake formet som et tog hadde vært morsomt i 2 minutter x antall besøk du viser det til. Om den skulle fores med strøm fra skinnene så har man jo et kjekt lite kortslutningspotensial foran seg. Mens en strømkabel fort ville løsnet av bevegelsen frem og tilbake. Den stasjonære har jeg derimot sansen for. 

 

Hva med å løse utfordringen med et Li-ion bærbar batteri elns?

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på et kabinett som er skikkelig stilrent og mulig til å ha i en stue om ønskelig. Enten er det for glorete eller så er det så kjedelig at en sovner. 

 

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med stilrent som ikke er for glorete eller for kjedlige. Men det er vertfall tonnevis med stilrene kabinetter å finne om en leter litt. Lian-li har jo vært en ekspert på dette siden tidenes morgen. Ellers har en BitFenix som har veldi mange gode, billige og stilrene kabinetter som fint sklir rett inni stuen. Om du ønsker en mer HTPC lignende sak med et liggende kabinett er det og flust å velge mellom der. Mangel på stilrene kabinetter er det ganske mange år siden var et stort problem.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med stilrent som ikke er for glorete eller for kjedlige. Men det er vertfall tonnevis med stilrene kabinetter å finne om en leter litt. Lian-li har jo vært en ekspert på dette siden tidenes morgen. Ellers har en BitFenix som har veldi mange gode, billige og stilrene kabinetter som fint sklir rett inni stuen. Om du ønsker en mer HTPC lignende sak med et liggende kabinett er det og flust å velge mellom der. Mangel på stilrene kabinetter er det ganske mange år siden var et stort problem.

 

 

Satt akkurat å så igjennom hva Komplett har å tilby. Eneste jeg finner der som jeg synes er ok er Fractal Design sitt R5 som jeg har nå og NZXT S340. Resten er dritt. I mine øyne.

 

Eneste stue vennlige utgaven jeg har sett som jeg liker og som hadde fått plass til litt hardware jeg ville brukt. Er Fractal Desing Node 605. Men den selger ikke Komplett lengre... Men ser at CDON har den faktisk. Mulig den er på vei ut?

 

Ikke mye å skryte av. Men nå forholder jeg meg 99% av tiden til Komplett. Og dem har ikke Lian-li vel? Mulig jeg må se litt på det merket. Men så langt er det ikke mye å skryte av altså. Og slik at det vært i flere år nå..

Lenke til kommentar

Proshop selger Lian-Li. Bygde selv en stue PC til en kompis nå i Julen i et bitfenix phenom kabinett som er et mikro tower. Spørr du meg er vertfall dette et stilrent , lite og særdeles stuevennlig kabinett. En trenger ikke et midi tower eller en diger HTPC for å få plass til god hardware lenger. En kan stappe en 970 inni en ITX maskin om en vil da disse blir produsert i ITX utgaver fra divers produsenter. 

 

I kompisen min sin PC kjører han et fullsize 970, i5-4690K kjølt av en corsair 120mm AIO vannkjøling. En kunne om en ville kjøre et X99 Haswell-E setup med 2 Titan X i om en følte for samt montert en 240mm radiator i toppen for vannkjøling. Små kabinetter er ofte litt mer tricky å jobbe inni, men der stopper stort sett minusdelene. Om du allerede har et standard ATX hovedkort du eventuelt ønsker å bruke stiller det seg selvsagt noe annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men nå forholder jeg meg 99% av tiden til Komplett. 

 

 

Jeg også (Vel, MPX da..). Men når det kommer til kabinetter så har jeg til dags dato aldri måttet returnere noe. Så det er vel den ene tingen jeg ikke er redd for å handle fra litt mer "lugubre" plasser som "Jølles dataæmporium" og liknende. Er du på jakt nå så er det vel bare å bytte "view" på prisjakt så er det jo lett å sortere seg gjennom et par hundre kabinetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...