Gå til innhold

- De grafser til seg alt de kan lære om deg, og tjener stort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og poenget mitt er at man skal ikke klage på andre når man gjør det samme selv. Det er ikke greit at du raner noen fordi du lever av det, men det er greit at jeg gjør det fordi jeg ikke lever av det? Kanskje et dårlig eksempel, men det gjør nytten sin :p

Nei, det er ikke noe bedre. Og dobbeltmoral vil jo ikke lønne seg.

Lenke til kommentar

 

Og poenget mitt er at man skal ikke klage på andre når man gjør det samme selv. Det er ikke greit at du raner noen fordi du lever av det, men det er greit at jeg gjør det fordi jeg ikke lever av det? Kanskje et dårlig eksempel, men det gjør nytten sin :p

Nei, det er ikke noe bedre. Og dobbeltmoral vil jo ikke lønne seg.

 

 

Kanskje ikke. Men det er vel som med politikken, om man kan komme unna med en løgn, og få svertet motparten litt, så vinn-vinn for seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde Apple hatt sitt på det rene her hadde de hatt stregere regler i App Store. Blant annet burde kategorier opprettes for å fjerne både reklamefinansierte og in-app-purchase-finansierte apper fra "free"-listene, slik at free faktisk betyr free.

Lenke til kommentar

Det er lenge siden privatlivet er dødt. Skal man unngå å bli overvåket må man bo i en hule.

 

Apple er kanskje store nok til å gå imot markedskreftene og myndighetene men det hjelper ikke. Det er vanskelig å unngå Facebook og Google i dag. Man må ha email adresse. Og da er man solgt

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hykler eller bare misunnelig?

 

http://advertising.apple.com/

 

Nå er det vel to vidt forskjellige ting du sammenligner her.

 

Her tilbyr Apple en tjeneste som er frivillig for at evt utviklere/firma etc skal få ut produktene og tjene penger på de.

 

Cook fremhever at Google feks samler inn opplysninger om deg og egentlig selger de videre til 3dje part.

Noe som IKKE er frivillig.

 

Og det er også frivillig om man vil kjøpe noen av Apple sine produkter,jeg sier dette siden noen henger seg opp i at Apple tjener penger på kundene,,,

Lenke til kommentar

Kanskje mobiltelefoner og lignende burde merkes med en advarsel akkurat som tobakk har blitt merket. :w00t:

 

"Ved å kjøpe denne enheten, godtar du at innholdsleverandøren selger ditt privatliv til tredjepart, som forbeholder seg retten til å plage deg med skreddersydd reklame til evig tid."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...