Gå til innhold

Final Fantasy Type-0 kjem til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

det er jo det jeg sier for faen! konsoll er fakern meg på vei ut. flere og flere og flere eksklusiver slutter jo å være nettopp det, eksklusivt! blir snart ingen vits i å kjøpe en forpult konsoll imo

 

Jeg begynner å bli ganske temmelig lei av dere som konstant skal bable om at pc er bedre enn konsoll og at konsoll er på vei ut. Du vet godt at det bare er pølsevev...
Lenke til kommentar

 

det er jo det jeg sier for faen! konsoll er fakern meg på vei ut. flere og flere og flere eksklusiver slutter jo å være nettopp det, eksklusivt! blir snart ingen vits i å kjøpe en forpult konsoll imo

 

Jeg begynner å bli ganske temmelig lei av dere som konstant skal bable om at pc er bedre enn konsoll og at konsoll er på vei ut. Du vet godt at det bare er pølsevev...

Snakk for deg selv. Jeg er ikke imot konsoll da jeg har en selv. Men jeg liker fortsatt ikke dette og jeg angrer å ha kjøpt en ps4. Så snakk for deg selv

Lenke til kommentar

 

 

det er jo det jeg sier for faen! konsoll er fakern meg på vei ut. flere og flere og flere eksklusiver slutter jo å være nettopp det, eksklusivt! blir snart ingen vits i å kjøpe en forpult konsoll imo

Jeg begynner å bli ganske temmelig lei av dere som konstant skal bable om at pc er bedre enn konsoll og at konsoll er på vei ut. Du vet godt at det bare er pølsevev...

Snakk for deg selv. Jeg er ikke imot konsoll da jeg har en selv. Men jeg liker fortsatt ikke dette og jeg angrer å ha kjøpt en ps4. Så snakk for deg selv

 

Make sense.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

det er jo det jeg sier for faen! konsoll er fakern meg på vei ut. flere og flere og flere eksklusiver slutter jo å være nettopp det, eksklusivt! blir snart ingen vits i å kjøpe en forpult konsoll imo

Jeg begynner å bli ganske temmelig lei av dere som konstant skal bable om at pc er bedre enn konsoll og at konsoll er på vei ut. Du vet godt at det bare er pølsevev...
Snakk for deg selv. Jeg er ikke imot konsoll da jeg har en selv. Men jeg liker fortsatt ikke dette og jeg angrer å ha kjøpt en ps4. Så snakk for deg selv
Snakk for meg selv hva? Hvorfor angrer du? Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Fordi det er lite spill på PS4 og mange av de som finnes kan like godt spilles på PCen.

 

Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte PS4 fordi jeg vet det vil komme flere eksklusiver, men jeg har fått nokså liten bruk for den så langt i og med jeg allerede har en sterk PC. Nå vil jeg vente å se om Type-0 til PC har noen fordeler som PS4-versjonen ikke har før jeg kjøper.

Lenke til kommentar

 

Fordi det er lite spill på PS4 og mange av de som finnes kan like godt spilles på PCen.

 

Det er alltid lite spill i begynnelsen

 

Takk Spartapus, du virker å være av den sjeldne diplomatiske typen på internett, en sjelden rase XD

(dømmer utifra andre samtaler med deg)

 

WINZA:

skjønner ikke meg på folk som er besatt av å få folk til å forandre mening

Lenke til kommentar

det er jo det jeg sier for faen! konsoll er fakern meg på vei ut. flere og flere og flere eksklusiver slutter jo å være nettopp det, eksklusivt! blir snart ingen vits i å kjøpe en forpult konsoll imo

På vei ut? Sony har solgt langt over forventning med ps4, så det er så langt ifra sannheten du kan komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...