Gå til innhold

Du må ha Internett for å spille nye Need for Speed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er spinnville om de tror på noe som kommer fra EA. Kun en grunn for dette og det er muligheten til å presse på deg mikrotransaksjoner, eller på best mulig måte få deg til å føle at du bør kjøpe ting. Vet ikke hvem jeg har mest lyst å fike til, EA eller de som gir EA muligheten til å gjøre dette.

Endret av Stormwolf
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så med tanke på at nå flere og flere spill komer med alltid tilkoblet, sier vi da at Xbox ones første visjon var fremtidsrettet, forut for sin tid kansje :p

 

Siden jeg var en av de som likte den første visjonen av Xbox one gleder det meg litt å se at til og med konsollspillere nå laster ned spillene sine og at de spillene krever alltid tilkoblet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så med tanke på at nå flere og flere spill komer med alltid tilkoblet, sier vi da at Xbox ones første visjon var fremtidsrettet, forut for sin tid kansje :p

 

Siden jeg var en av de som likte den første visjonen av Xbox one gleder det meg litt å se at til og med konsollspillere nå laster ned spillene sine og at de spillene krever alltid tilkoblet :p

 

Kan fremdeles spille 90% av alle spillene mine offline, og nå må EA ta støyten alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke problemet. Om jeg kjøper spillet eller ikke avhenger av kvaliteten på spillet. Ikke kravet til nettilkopling. Tviler på at kravet til hastighet på nett og båndbredde blir så stort at det vil ekskludere mange potensielle kjøpere. I så fall har EA bæsjet på leggen. Noe som forøvrig ikke vil være første gang.

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet. Om jeg kjøper spillet eller ikke avhenger av kvaliteten på spillet. Ikke kravet til nettilkopling. Tviler på at kravet til hastighet på nett og båndbredde blir så stort at det vil ekskludere mange potensielle kjøpere. I så fall har EA bæsjet på leggen. Noe som forøvrig ikke vil være første gang.

 

Foruten om EA sine ustabile servere, ustabilt PSN og Xbox Live, og det faktum at de ikke tåler angrep fra ungdommer i Lizard Squad, så kan du kose deg med denne listen.

 

July 14th, 2015 -- Online Services Shutdown:

Need For Speed World

June 30th, 2014 -- Online Services Shutdown:

Need for Speed: Hot Pursuit 2 for PC

Need for Speed: ProStreet for Nintendo DS

Need for Speed: Undercover for Nintendo DS

Pre 2013 -- Online Services Shutdown:

Need for Speed Carbon for PlayStation Portable

Need for Speed Most Wanted for PC, PlayStation Portable, Xbox and Xbox 360

Need for Speed ProStreet for PC and PlayStation Portable, PlayStation 3 and Xbox 360

Need for Speed Undercover for PlayStation Portable

Need for Speed Underground for PlayStation 2

Need for Speed Underground 2 for PC, PlayStation 2 and Xbox

 

Edit: Glemte å nevne at de også stengte Need for Speed Motor City Online for lenge siden.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...