Gå til innhold

Project Cars til Wii U har motorhavari


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet kjører vel langt fra perfekt  på PS4 og One, så da tror jeg rett og slett utviklerene vet hva de prater om når de sier at Wii U ikke helt har kreftene nok til å levere det spillet de ønsker. 

 

Ikke tror jeg det er særlig marked for spillet på Wii U heller, for å være helt ærlig. Så det spørst om innsatsen er vel verdt gevinsten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

For noe pøv. Wii u er sterk

I forhold til Wii ja, i forhold til xbox one og ps4 nei!

 

 

Jeg tror Wii u kan klare det. Det er jo bare et bilspill, det har takla langt større spill før

Nope, ja, Wii u har taklet Mario Kart, noe som er et helt annerledes spill en Project Cars. Det har med mekanismer i bakgrunnen å gjøre, av samme grunn som at GTA V ikke har FF grafikk, husker du den diskusjonen? Men godt å lese at du har bestilt deg en ps4, da kan du jo også kjøpe spillet på den konsollen og nyte det fult ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Helt greit å måtte innse at spillet ikke lar seg gjøre på WiiU. Men, all den tid de "lovet" å lansere spillet på WiiU, så er det passelig udugelig å komme med dette nå.

Tja, burde jo luktet lunta for lenge siden når det aldri ble diskutert noe om utgaven.

Lenke til kommentar

 

Helt greit å måtte innse at spillet ikke lar seg gjøre på WiiU. Men, all den tid de "lovet" å lansere spillet på WiiU, så er det passelig udugelig å komme med dette nå.

Tja, burde jo luktet lunta for lenge siden når det aldri ble diskutert noe om utgaven.

 

Poenget er jo ikke om jeg greier å lukte lunta eller ikke - eller hele "gamingmiljøet" for den saks skyld. Poenget er jo at en mer eller mindre offisiell uttalelse som dette burde burde kommet for lenge siden, ikke først nå. Det fremstår jo litt udugelig å først nå finne ut at "nei pokker, vi greier nok ikke få dette til WiiU likevel", når de i begynnelsen proklamerte at spillet skulle komme til WiiU. Jeg er riktignok litt snurt fordi jeg er en av få i den antakeligvis svært marginale gruppen som hadde tenkt å anskaffe dette spillet til WiiU, men det overskygger ikke det faktum at dette fremstår litt klønete (med forbehold om at jeg ikke har noe innsikt i utviklingen av spillet forøvrig). 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

For noe pøv. Wii u er sterk

 

I forhold til Wii ja, i forhold til xbox one og ps4 nei!

 

 

Jeg tror Wii u kan klare det. Det er jo bare et bilspill, det har takla langt større spill før

 

Nope, ja, Wii u har taklet Mario Kart, noe som er et helt annerledes spill en Project Cars. Det har med mekanismer i bakgrunnen å gjøre, av samme grunn som at GTA V ikke har FF grafikk, husker du den diskusjonen? Men godt å lese at du har bestilt deg en ps4, da kan du jo også kjøpe spillet på den konsollen og nyte det fult ut :thumbup:
Men som zelda Wii u. Det er et mye større spill enn dette men Wii u kan takle det Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Altså, områdeet man kan bevegeseg på "størrelsen" har ingenting med hvor tungt det er å kjøre. Faktum er at Wii U er en del svakere enn PS4 og XBone, det er ikke noe å diskutere en gang.

 

Det er jo litt trist at de ikke får det til på Wii U uten mye arbeid, og det er nok den samme grunnen til at pCars ikke kommer på PS3 eller 360 heller.

Lenke til kommentar

Project Cars har sine problemer på PS4 og. Ghosting effekten er travel til tider og det er en del fps dropps og stuttering.

Så det er ikke noe rart at Wii U ikke kan kjøre dette spillet når dagens konsoller ikke klarer det glatt. Veit at Wii U og er dagens konsoll, men bare litt sterkere enn ps3 og xbox 360.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nja, mtp HW vil jeg si at Wii u var forrige generasjon 4 år for sent ute. Det er derfor jeg håper Nintendo går litt i seg selv og ditcher dagens HW profil for å innlede den neste, de blir jo sånn sett 4 år forsinket til dagens party, da er det bedre å droppe det og heller innlede neste fase med en gang. Uten bevegelseskontrollere eller nettbrett størrelse på kontrollen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

For noe pøv. Wii u er sterk

I forhold til Wii ja, i forhold til xbox one og ps4 nei!

 

 

Jeg tror Wii u kan klare det. Det er jo bare et bilspill, det har takla langt større spill før

Nope, ja, Wii u har taklet Mario Kart, noe som er et helt annerledes spill en Project Cars. Det har med mekanismer i bakgrunnen å gjøre, av samme grunn som at GTA V ikke har FF grafikk, husker du den diskusjonen? Men godt å lese at du har bestilt deg en ps4, da kan du jo også kjøpe spillet på den konsollen og nyte det fult ut :thumbup:
Men som zelda Wii u. Det er et myr større spill enn dette men Wii u kan takle det

 

Zelda wii u er det vel ingen så vidt jeg kjenner til som faktisk har sett enda, og en enslig cgi trailer kan man ikke ta utgangspunkt i. Det finnes mer enn nok beviser for at man i dag ikke kan stole på en utvikler når det første de viser er en cgi trailer. 

Lenke til kommentar

 

Men som zelda Wii u. Det er et myr større spill enn dette men Wii u kan takle det

 

 Kan ikke sammenlignes. PC har nok vesentlig mer fysikk og snacks som skal beregnes hele tiden i bakgrunnen i tillegg til at det skal se pent ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Helt greit å måtte innse at spillet ikke lar seg gjøre på WiiU. Men, all den tid de "lovet" å lansere spillet på WiiU, så er det passelig udugelig å komme med dette nå.

Tja, burde jo luktet lunta for lenge siden når det aldri ble diskutert noe om utgaven.

 

Poenget er jo ikke om jeg greier å lukte lunta eller ikke - eller hele "gamingmiljøet" for den saks skyld. Poenget er jo at en mer eller mindre offisiell uttalelse som dette burde burde kommet for lenge siden, ikke først nå. Det fremstår jo litt udugelig å først nå finne ut at "nei pokker, vi greier nok ikke få dette til WiiU likevel", når de i begynnelsen proklamerte at spillet skulle komme til WiiU. Jeg er riktignok litt snurt fordi jeg er en av få i den antakeligvis svært marginale gruppen som hadde tenkt å anskaffe dette spillet til WiiU, men det overskygger ikke det faktum at dette fremstår litt klønete (med forbehold om at jeg ikke har noe innsikt i utviklingen av spillet forøvrig). 

http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?27717-Information-on-Nintendo-versions-of-pCARS-(some-wailing)&highlight=Nintendo

Ifølge WMD har det aldri vært meningen å lage dette spillet til Nintendo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Men som zelda Wii u. Det er et myr større spill enn dette men Wii u kan takle det

 

Du troller, sant?

 

Neida, beveger du deg litt mellom div spilltråder her inne finner du fort ut at Winza bare er Winza :)

Lenke til kommentar

Helt greit å måtte innse at spillet ikke lar seg gjøre på WiiU. Men, all den tid de "lovet" å lansere spillet på WiiU, så er det passelig udugelig å komme med dette nå.

http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?27717-Information-on-Nintendo-versions-of-pCARS-(some-wailing)&highlight=Nintendo

 

Hvem har lovet? Ifølge Ian Bell var det PC som var utgangspunktet og så utvidet de til Xbone og PS 4. Ikke ment å lage dette til Nintendo ifølge WMD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...