Gå til innhold

– Google jobber med operativsystem for brødristeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da bør man vel også få brødristere med autoloading, som samtidig klarer å holde brødet ferskt, holde rede på datoen du kjøpte det, og holde rede på når det er på tide å kjøpe nytt brød, med muligheter for egne preferanser på å justere hvor mange dager man orker å spise av det gamle brødet.

 

Det ideelle hadde vel også vært at brødet var i kjøleskapet, siden du toaster det likevel, så holder det jo lengre, selv om det blir tørt til u-toasted bruk. Den siste funksjonen er vanskelig om man ikke får seg robothjelper. Å bygge kjøleskap ved toaster'en er jo uaktuellt sånn energimessig, for da vil man vel helst benytte kjøleskapet som man likevel må kjøre. Da blir det lite vinn-vinn ved å spise litt smågammelt brød, hele poenget er borte.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha OS på en toaster. Skal brødet stå der hele natten "preloaded once" og være ny-toast'et når du kommer inn på kjøkkenet. Isåfall så må toasteren har en nærhetsføler, som oppdager at du har kommet inn på kjøkkenet.

 

Jeg ser for meg identitetstrøbbel her. Om du liker toast, men kjæresten ikke liker det. Så vil vel toaster'en toast'e brød når den ser et menneske på kjøkken uvilkårlig av hvem det er.

 

Dessuten er det ikke sikkert du er helt våken ende og klar for å ta i mot toast. Så jeg ser for meg alt for mange tidlig klar toast, inntil du vil ha toast til frokost, eller andre tider på døgnet.

 

Jeg tror gamlemåten med manuell mating av brød og dra ned spake er det enkleste å forstå seg på for oss mennesker. Trenger vi virkelig en dyr toaster? Og hva med alle de scenarioene jeg ikke allerede måtte ha klekket ut, som kan skape ytterligere problemer?

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...