Gå til innhold

- Helt naturlig at Opera-brukere kommer til Vivaldi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker fortsatt original Opera 12.17, men regner med å gå over til Vivald i løpet av året.

 

Etter nye Opera ble lansert sjekket jeg jevnlig developer-versjonene for å se om brukertilpassingen, vertikal faneliste og favorittene kom tilbake, men skjønte etterhvert at dette ikke var i planene til nye Opera.

 

Nå sjekker jeg isteden Vivaldi hver uke, og liker det jeg ser. De har allerede rukket å få mye på plass, og resten har de på listen over ting som skal komme.

 

Når synkronisering av favoritter på Vivaldi er oppe å gå vil jeg slutte å bruke originale Opera på alle maskinene jeg bruker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg liker konkurranse! Det yngler nyviten og oppdagelser. Men om Vivaldi begynner å tolke css o.l på sin egen måte som ikke støttes av andre nettlesere bannlyser jeg dem.

 

Så lenge alle nettlesere kan komme over seg selv og følge EN standard så bryr jeg meg lite.

Det er jobb nok å fortsatt trille rullestolen til Internet Explorer.

 

Men den virker intressant denne her. Skal absolutt teste den.

Lenke til kommentar

Foreløpig er det det småting som stopper meg.

1)bokmerker. Fant ingen måte å hente bokmerker fra hverken safari eller Chrome.

2)Mobil. Jeg bruker telefonen ofte til å fortsette sider jeg ikke fikk lest ferdig på maskinen hjemme.

3) extensions. Jeg bruker en del extensions i Chrome som ikke Vivaldi kan tilby helt enda.

 

Men jeg er åpen for å prøve noe nytt, og likte opplevelsen, iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...