Gå til innhold

BETALT INNHOLD: Så mye ståhei skaper du med ett klikk på kjøp-knappen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin form for reklame, men det er nok pyntet litt på sannheten. At man bruker jernbanefrakt fra Larvik til Oslo har jeg ikke tro på. Terminalen til Postnord i Larvik ligger en flere kilometer fra noen jernbanespor i følge Google maps, og noen godsterminal for tog finnes vel ikke i Larvik.... Og noe godstog på Vestfoldbanen har jeg knapt sett :)

Lenke til kommentar

En del feil i artikkelen, men disse er vell relatert til betalt innhold, men men.

Synd at Posten ikke henter hos Komplett / MPX (Hvorfor reklamerer de for MPX som  ikke vil ha noe med oss private å gjøre egentlig?) da kunne vi kuttet ut rotet med Tullpost som de heter.

Lenke til kommentar

Fin form for reklame, men det er nok pyntet litt på sannheten. At man bruker jernbanefrakt fra Larvik til Oslo har jeg ikke tro på. Terminalen til Postnord i Larvik ligger en flere kilometer fra noen jernbanespor i følge Google maps, og noen godsterminal for tog finnes vel ikke i Larvik.... Og noe godstog på Vestfoldbanen har jeg knapt sett :)

Hei

 

Har sjekket opp med Postnord, og her er det rett og slett skrevet feil: Tog brukes fra Alfaset/Oslo og ut til andre terminaler, f.eks Trondheim, men ikke fra Larvik til Oslo. Vi beklager det. Takk for tips!

Endret av SiR0
Lenke til kommentar

Siden Komplett og MPX er samme greia, samme lager, samme transportør: (Forskjellen er at Komplett leverer til privat, mpx til bedrift.)

18 timer siden jeg fikk sendingsbekreftelse.
1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon. (Postnord.)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Jeg er positiv til reklame på nettsider. ellers ville jeg ikke kunne lese aviser og gode tekniske sider som denne.

 

Men... Denne reklamen var litt for 'artiklifisert' for meg.

 

Den står på artikkelplass på siden, den er skrevet med samme font og størrelse som artikler.

 

'Betalt innhold' står det... Hva betyr det? Flott at noen har betalt for denne artikkelen tenker jeg  :)

 

Det skulle stått: 'REKLAME' med store bokstaver!

 

Jeg regner meg som normalt oppegående, men jeg tenkte ikke reklame før helt i bunnen av 'artikkelen' når det ble opplyst at jeg 'kunne få varene enda raskere med disse alternativene'....

Lenke til kommentar

@ozone, det står da vitterlig "Betalt innhold fra Tek Story Labs" i toppen av siden hele tiden mens du leser artiklen. Og til og med når du trykker på linken.

 

Men siden dette er reklame så føler jeg jo at alle detaljer må frem.

Her er videoen som herremannen satt og småhumret av mens han ventet på pakken sin.

 

Lenke til kommentar

Siden Komplett og MPX er samme greia, samme lager, samme transportør: (Forskjellen er at Komplett leverer til privat, mpx til bedrift.)

 

18 timer siden jeg fikk sendingsbekreftelse.

1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon. (Postnord.)

 

MXP skal sette fler folk på "bedriftene" / ha fokus på dette. /priser oppgitt uten mva osv.

Det betyr vel ikke at privatpersoner ikke får kjøpe lenger.

Lenke til kommentar

...det står da vitterlig "Betalt innhold fra Tek Story Labs" i toppen av siden hele tiden mens du leser artiklen....

 

På et gult banner øverst, ser den ja.

Lite synlig, så den ikke jeg.

 

Ellers var hele reklamen lagt opp som en artikkel. Se en gang til på den, og se om ikke du er enig.

 

Men shit på det! Reklamen var informativ og interessant den!  :)

Endret av ozone
Lenke til kommentar

Må si de glemte et par detaljer.

Sånn som de 3-4 dagene du må vente ekstra når postnord roter bort kontaineren pakka di ligger i.

Eller når postnord virkelig ikke vet hvor pakka di er.

3 av 4 bestillinger har drøyd over 5 virkedager sålangt iår :p

Lenke til kommentar

 

 

...det står da vitterlig "Betalt innhold fra Tek Story Labs" i toppen av siden hele tiden mens du leser artiklen....

 

På et gult banner øverst, ser den ja.

Lite synlig, så den ikke jeg.

 

Ellers var hele reklamen lagt opp som en artikkel. Se en gang til på den, og se om ikke du er enig.

 

Men shit på det! Reklamen var informativ og interessant den!  :)

korrekt. betalt innhold er det nye som er reklame, men ser ut som en artikkel.

Lenke til kommentar

Må si de glemte et par detaljer.

Sånn som de 3-4 dagene du må vente ekstra når postnord roter bort kontaineren pakka di ligger i.

Eller når postnord virkelig ikke vet hvor pakka di er.

3 av 4 bestillinger har drøyd over 5 virkedager sålangt iår :p

 

Sitter med NØYAKTIG samme erfaringen, både før og etter flytting.

Posten kommer fram og er veldig greit å hente i butikken kontra Tullpost gutta.

Fikk en gang notis om at pakken var ankommet, mens den enda var i transport og kom 2 dager senere.

Er mulig Tullpost er raskere i Oslo, men kommer du til Trøndelag så ser det ikke ut til at de kan konkurrere med posten.

 

Lenke til kommentar

Det beste med tullpost er at de leverer til 20% av "butikkene" , så når pakken kommer må man ofte kjøre forbe 6-7 postkontorer, 3 bomringer og 5 bruer før du kan hente den. 

 

Da sparer de penger og tid ved å levere til få utvalgte plasser. 

Mulig dette har blitt bedre siste året, men husker jeg fikk mld om å hente en pakke flere mil unna, selv midt i en by. 

Posten er da i butikk 200m fra meg. 

Lenke til kommentar

Det er kjempefint med informativ reklame, men dere må kaste ut reklamebyrået. Filmen i denne artikkelen kunne vært god om den ikke inneholdt musikk og «proff» klipping. Skal slike artikler lykkes må de være utformet som en avisartikkel og filmene som om rapport fra NRK.
- 99.9% av reklamen, særlig på tv er utformet for å avskrekke seeren, og få de til å skifte kanal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...