Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn Googles Cardboard VR-briller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koster 20kr på aliexpress/dx/ebay, litt av en premie gitt.

 

Det er ikke en premie, det er opprydding på kontoret. Hvor vanskelig kan det være å slenge dem i pappgjenvinning? Nå må de jo bruke penger på å sende dem også.. Fraktkostnadene overskrider premiekostnaden vil jeg tro.

Lenke til kommentar

 

Koster 20kr på aliexpress/dx/ebay, litt av en premie gitt.

 

Det er ikke en premie, det er opprydding på kontoret. Hvor vanskelig kan det være å slenge dem i pappgjenvinning? Nå må de jo bruke penger på å sende dem også.. Fraktkostnadene overskrider premiekostnaden vil jeg tro.

Det er cardboardbriller.no som sender ut premien, vinnerne får en verdikode som de bruker i nettbutikken. Men hvis noen synes premien var for dårlig, så kan vi friste med fire stk trådløse rutere neste helg. :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slutt med deg Simen1, Internett er jo laget for å klage! Samma hva premien er, jeg hvertfall klaget for morro skyld. Når det er noen pappbiter i premie så legger man opp til det selv :p

 

Men det er veldig bra at TEK har disse konkurransene uansett hva de gir bort! Huffameg nå skrev jeg noe positivt også :hmm:

Lenke til kommentar

 

Koster 20kr på aliexpress/dx/ebay, litt av en premie gitt.

Jeg synes det er ganske utakknemlig å klage på premier i en gratis konkurranse som er veldig enkel og kjapp og delta i. PS. Legg merke til at det blir hele 10 vinnere.

 

Sånn sett, ja. Syntes bare det var litt morsomt.

 

Når det er sagt: Er alltid koselig med konkurranser, uansett premieverdi :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg blir alltid glad om jeg får noe gratis så jeg vil bli kjempeglad om jeg vinner en :) Jeg kjøpte en oculus rift for 2 år siden men fikk den aldri til og nå ligger kofferten og bare samler støv

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan VR fungerer hvis man kun har syn på ett øye?

Fungere nok på samme måte som en da ser i virkeligheten, hver skjerm i brillene simulerer på en måte det man ser på hvert øye (i virkeligheten). Så ser man kun på den ene skjerm, så ser man kun med ett øye, vice versa. Er man blind i virkeligheten, er du blind i den virtuelle verdenen, samme med alle andre eventuelle syns problemer, de vil være der og fungere på samme måte som i den vanlige verdenen. 

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nå må dere gi dere da dette er ikke mer deskriminerende enn å ha en konkurranse om en mp3 spiller som premie. å nei, da diskriminerer de jo de døve. huff å huff.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...