Gå til innhold

Du kan ikke sikte langs løpet i Star Wars: Battlefront


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maks 32 spillere, AT-AT på skinner, ingen scopes. Dette garanterer jo små maps.

 

Blir litt bekymra om DICE har skjønt hva folk vil ha her.

Får håpe det ikke blir så ille som jeg frykter. Må nok vente på gameplay video før det blir noe forhåndskjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gir ganske mening å ikke kunne sikte langs løpet når stormtroopers heller aldri gjorde i filmene.

 

Når jeg tenker meg om kan jeg aldri huske å ha sett noen StarWars utgivelser der karakterer har siktet ordentlig med våpen. Spesielt å tenke på at en norsk soldat med AG3 er langt farligere enn alt av figurer i StarWars med de mest hightech våpen tenkelig :)

 

 

 

giphy.gif

Endret av IceBlitz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ble umiddelbart veldig skeptisk nå. Blir det bare hipfire??

 

For noen av våpnene; ja, men han sier jo rett etterpå at flere av våpnene kommer til å ha kikkertsikter. Det kan muligens tyde på at de ønsker et markant skille mellom skarpskyttervåpen og automatvåpen hvis de dropper alle disse 1x - 1,5x zoom siktene det finnes haugevis av i Battlefield.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gir ganske mening å ikke kunne sikte langs løpet når stormtroopers heller aldri gjorde i filmene.

Da gir det vel også mening at man heller ikke treffer noe som helst, slik det også er i filmene?

 

 

 

Helt klart.

 

Skal spillet følge filmene ville det jo være galt om noen fant på å treffe hverandre på multiplayer :D

Lenke til kommentar

Hva blir da vitsen med first person view? Må da være større fordel å spille det i 3rd person view siden du får mere oversikt da. Blir det 0 recoil på våpnene da? Hmm blir bare mere og mere skeptisk til hele Battlefront her.

 

Tja,

hvorfor skulle ett laservåpen ha rekyl i det hele tatt? :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Er da hauger og lass med fps spill man ikke kan sikte ned løpet. Men det er ikke det samme som "hip" firing.

 

Eksempel er Star Wars Jedi knight 2.

 

Når vi er inne på temaet. Selv om jeg liker Wolfenstein the new order veldig godt, så irriterer jeg meg over hvordan siktinga er der. Der kunne de droppa Iron Sight. Da man har like god treffsikkerhet enten man skyter vanlig eller sikter med Iron sight. Sikter man derimot så opptar sikte mye av synsfeltet å man ser ikke så godt hva man gjør. Hva er da poenget?

 

Uansett, intet problem for Battlefront.

Lenke til kommentar

 

Hva blir da vitsen med first person view? Må da være større fordel å spille det i 3rd person view siden du får mere oversikt da. Blir det 0 recoil på våpnene da? Hmm blir bare mere og mere skeptisk til hele Battlefront her.

 

Tja,

hvorfor skulle ett laservåpen ha rekyl i det hele tatt? :)

De hadde nå rekyl i Planetside 2 på laservåpnene der. Blir litt no skill visst man bare kan kjøre på med full auto uansett avstand.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...