Gå til innhold

BETALT INNHOLD: Denne grafen vil ikke mobiloperatørene at du skal se


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde når jeg betalte for tek ekstra så slapp jeg reklamer??

 
Hei
 
Som Ekstra-bruker kan du selv velge om du vil se betalte artikler. Du finner valget for dette ved å klikke på brukernavnet ditt oppe til høyre i toppmenyen, og så velge "Innstillinger".
  • Liker 9
Lenke til kommentar

En interessant observasjon må jo være at totalprisen for Øystein sitt forbruk er nesten identisk mellom det foreslåtte Banzai og det reklamerte PepCall, og hadde han brukt 0.3GB mindre den siste måneden hadde Banzai vært billigere. PepCall gir riktignok en noe jevnere prisgraf.

En kanskje mer merkbar forskjell må jo da være at i følge Banzai sine nettsider må du manuellt "utvide" datamengden, mens PepCall legger deg over på neste nivå automatisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Takk, iernie!

 

Før noen bytter til disse, bør de sjekke utenlandsprisene. 61,25 per megabyte data i flere siviliserte land, er jo helt tullete... Og de er ofte tre ganger så dyre til Europa, enn konkurrentene.

 

Edit: Jeg har fulgt med i mobilmarkedet i mer enn tjue år og vet at operatørene gir med den ene hånda og tar med den andre

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Dritkult konsept, men syns den 149 kr saken var litt i det dyreste laget da jeg antagelig kommer til å havne på denne oftes med 60-120 MB/ mnd bruk.

 

Er enig med dette, tar ikke lange tia før man havner på et dyrere abonnement. Personlig har jeg gjort dette på en manuell måte med chess. Har et abonnement til 199,- 1GB data, og hvis jeg bruker opp kvoten endrer jeg til neste abonnement til 299,- 5GB data. Da betaler jeg bare for den 299,- de resterende dagene. Feks (299/31)*5. Så må jeg bare huske på å endre tilbake til 199,- abonnementet når måneden er over. Da havner jeg på ca 247,- istede for den fulle prise på 299,-

Er litt mere styr, men kan være verdt det.

Lenke til kommentar

Network norway hadde samme konsept en del år, som fungerte veldig godt.

Men de har desverre fjernet dette abonnementet. Skulle ønske alle leverandører hadde "variabel fastpris" på data. Men det er sikkert mindre lønnsomt.

 

Men kanskje peptalk starter en trend her, som gir økt konkurranse og kommer alle til gode.

Lenke til kommentar

Hadde vært koselig dersom Ekstra-kunder slapp å se disse artiklene.

 
Hei
 
Det gjør dere :) Som Ekstra-bruker kan du selv velge om du vil se betalte artikler. Du finner valget for dette ved å klikke på brukernavnet ditt oppe til høyre i toppmenyen, og så velge "Innstillinger".
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...