Gå til innhold

Kvinnelige spillfigurer får mer hjelp om de er pene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ikke akkurat nyheter, desverre. En viktig ting å huske på når man er på nett er at alle man møter er mannfolk. Regelen er: Det fins ikke kvinnfolk på nettet. Du kan ikke tro noenting som helst før du får puppene i hendene, og ikke engang da skal du være for sikker!

 

Å hekte noenting som helst sexuelt til en stabel med polygoner er det første tegn på hjernedød. I et MMORPG sitter gjerne en fjortis og later som han er et voksent kvinnfolk bare for å få mer hjelp, mens på andre siden sitter det en voksen mann og napper i løken til pene ord fra en guttunge, i god tro om at han skal (på en eller annen måte) få pels på knaggen. Drittunger vet ikke bedre, men voksne mannfolk burde vite nok til å klare å holde styr på seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle er tiltrukket av skjønnhet, sånn er det bare, og det er ingen grunn til å tro at det skulle fungere annerledes i den virtuelle verden. Å forvente likebehandling uavhengig av utseende er å gå i konflikt med virkeligheten og det er en oppskrift på å ende som bitter og desillusjonert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor skal damer alltid dømmes for det minste lille ting og så sensureres vekk fordi de ikke er "perfekte" etter sensurspørsmålstillers kriterier?

 

I en tid hvor vi sliter med å få kvinnelige karakterer til å stå i hovedroller, og generelt bli representert, så bør en virkelig ikke starte med å "forby" enkelte typer jenter.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal damer alltid dømmes for det minste lille ting og så sensureres vekk fordi de ikke er "perfekte" etter sensurspørsmålstillers kriterier?

 

I en tid hvor vi sliter med å få kvinnelige karakterer til å stå i hovedroller, og generelt bli representert, så bør en virkelig ikke starte med å "forby" enkelte typer jenter.

Kan nevne at jeg fikk stå i fred med min mannlig gnom, da horde raide Goldshire^^ Alle de andre ble drept, men jeg ble fredet :) Husket at jeg gikk i mot dem med min lvl 5 eller noe sånt, og dem sparte meg gitt^^ Ikke bare kvinnelig karakterer som blir fredet^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...