Gå til innhold

Samsung Galaxy S6 har alvorlig minneproblem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yep same thing.

Not quite.

 

Dette digger jeg faktisk. Har ingen slik mobiltelefon. Er nydelig å høre at de faktisk må skjerpe seg en del på sånn kvalitetssikring. Både Samsung og Google. Hvem hvorfor kun på denne mobilmodellen? Det er litt rart..

Endret av G
Lenke til kommentar

Dette problemet ble såvidt jeg vet fiksa av Google for lenge siden, så at det har tatt såpass tid å få det ut er fullt og helt Samsung sin skyld. Enda en grunn til å unngå å kjøpe Androidtelefoner som ikke har "nexus" i navnet. 

 

(Min Edge S6 lugget fælt i reell bruk, så dette problemet er ikke uviktig).

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Skulle ønske de kunne nevne dette i den helsikes irriterende S6 reklamen jeg må gjennom hver gang jeg skal se en video på Dagbladet.no

Lenke til kommentar

 

Komm som en bombe .holde seg til iphone

 

Haha... du tuller nå?

 

Har vell aldri vært så mye trøbbel med en oppdatering eller nye produkter som det har vært rundt iPhone 6 og 6 Plus og nyeste iOs noen gang...

Og selv det, aldri så mye trøbbel, er ingenting mot de problemene android brukere må forholde seg til. Det setter det litt i perspektiv. S6 tråden er jo ett virvar av trøbbel med både hw og sw.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uansett hva man kjøper i dag, så er man beta testere for de store selskapene. Deres jag etter profitt gjør at produkter presses ut på markedet for raskt, for konkuransen om kundene er viktigere enn kvaliteten på produktet. Eneste som kan stoppe dette er om vi forbrukere stopper all denne handlegalskapen, men det skjer vel ikke med det første :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...