Gå til innhold

Dragon Age: Inquisition-utviding har fått PlayStation-dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Trenger ikke kjedelige fetch quest/mmo/singleplayer/buggete/elendig Pc port Dragon Age I når man har Pillars Of Eternity ^^.

Der var du med nok en fornuftig kommentar som sier så mye mer om deg enn spillet.

 

Fanboy nr 1. går etter personene ikke kritkken. 

Lenke til kommentar

 

 

Trenger ikke kjedelige fetch quest/mmo/singleplayer/buggete/elendig Pc port Dragon Age I når man har Pillars Of Eternity ^^.

Der var du med nok en fornuftig kommentar som sier så mye mer om deg enn spillet.

 

Fanboy nr 1. går etter personene ikke kritkken. 

 

Relevant. Det er jo ikke mulig å diskutere med deg, fordi du sier at jeg tar feil. Så går heller for din taktikk og sier at du tar feil. Du er klar over at mennesker har forskjellig smak og liker forskjellige ting?. Jeg kan syns DA:I er bra og du kan akseptere det. Eller vi kan fortsette dansen. Det du sier i kommentaren din øverst her er jo om noe du ikke vet. Har du spilt Jaws of Hakkon? Vet du om hvordan quests er lagt opp der osv?. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Trenger ikke kjedelige fetch quest/mmo/singleplayer/buggete/elendig Pc port Dragon Age I når man har Pillars Of Eternity ^^.

Der var du med nok en fornuftig kommentar som sier så mye mer om deg enn spillet.

 

Fanboy nr 1. går etter personene ikke kritkken. 

 

Relevant. Det er jo ikke mulig å diskutere med deg, fordi du sier at jeg tar feil. Så går heller for din taktikk og sier at du tar feil. Du er klar over at mennesker har forskjellig smak og liker forskjellige ting?. Jeg kan syns DA:I er bra og du kan akseptere det. Eller vi kan fortsette dansen. Det du sier i kommentaren din øverst her er jo om noe du ikke vet. Har du spilt Jaws of Hakkon? Vet du om hvordan quests er lagt opp der osv?. 

 

Sier du at jeg skal kjøpe mer av denne dritten?

Tror du ikke jeg vet hva jeg får, makan til overpriset piss skal man lete lenge etter,

Jeg kjøpte nettop FF 14 for 140 kr,(legg til 1000 andre spill på Steam/gamestop og andre plasser) jeg fikk måneder med underholding, Dragon Age I kostet 600 KR! 600 KR !!!!!!!!!!!!!!!

Og det gav meg ikke følelsen av de gamle spillene engang, jeg fikk en elending pc port ( 600kr )   nedgradert kampsystem. 

Jeg spiler MMO spill, og tilogmed jeg ble lei av oppdragene, hva sier det om Draon Age I ?????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...