Gå til innhold

Andeleg oppfølgjar til Banjo-Kazooie knuser Kickstarter-mål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg skal definitivt slenge inn en liten slant for å hjelpe fundinga til dette spillet :) Men om dette bare kommer til pc så blir jeg veldig skuffet og irritert...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har de alle godkjent at dem får det spillet på systemet dems? Håper ikke denne kickstarteren feiler, da er det mulig jeg gråter en tåre

Lenke til kommentar

Har de alle godkjent at dem får det spillet på systemet dems? Håper ikke denne kickstarteren feiler, da er det mulig jeg gråter en tåre

Ja. Spillet har allerede blitt finansiert. PC får spillet først, og så kommer konsollversjonene senere.

 

 

Dersom kickstarteren når 1 million pund kommer alle versjonene til å bli lansert samtidig.

.

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Da har jeg funda slik jeg får spillet til en consol og så noe pc toy box greie :) Det står delivery oktober 2016, dem mener vell ikke at vi må vente i 1 og et halvt år før vi får spillet? Hvordan får vi fortalt dem hvilken konsoll vi skal ha koda til?

Lenke til kommentar

Da har jeg funda slik jeg får spillet til en consol og så noe pc toy box greie :) Det står delivery oktober 2016, dem mener vell ikke at vi må vente i 1 og et halvt år før vi får spillet? Hvordan får vi fortalt dem hvilken konsoll vi skal ha koda til?

 

Det er nok store muligheter for at du må vente såpass. De har tross alt ikke holdt på med utvikling i mer enn noen måneder. Gode spill tar tid å lage. :)

Og det er greit!

Lenke til kommentar

Hjerteskjærende å se hvor populær denne kommer til å bli. Hadde den bare nådd noen få mål så hadde det vært bedre. Stor sjangse for at grådighet ala Chis Roberts slår inn når de får så mye.

Jeg tror du kan slappe av. :) Utviklerne i Playtonic er erfarne folk og de vet hvor mye dette spillet betyr for fansen. 

 

Yooka-Laylee er dessuten langt i fra like ambisiøst som Star Citizen. I "verste fall" ender det med at de legger til noen ekstra verdener. Yooka-Laylee har 5 verdener akkurat nå. Banjo-Kazooie og -Tooie hadde 9 verdener hver.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hjerteskjærende å se hvor populær denne kommer til å bli. Hadde den bare nådd noen få mål så hadde det vært bedre. Stor sjangse for at grådighet ala Chis Roberts slår inn når de får så mye.

Hva snakker du om?

 

 

Da har jeg funda slik jeg får spillet til en consol og så noe pc toy box greie :) Det står delivery oktober 2016, dem mener vell ikke at vi må vente i 1 og et halvt år før vi får spillet? Hvordan får vi fortalt dem hvilken konsoll vi skal ha koda til?

Det er nok store muligheter for at du må vente såpass. De har tross alt ikke holdt på med utvikling i mer enn noen måneder. Gode spill tar tid å lage. :)

Og det er greit!

 

Så teit, jeg håpte det skulle komme ut snart

 

 

Hjerteskjærende å se hvor populær denne kommer til å bli. Hadde den bare nådd noen få mål så hadde det vært bedre. Stor sjangse for at grådighet ala Chis Roberts slår inn når de får så mye.

Jeg tror du kan slappe av. :) Utviklerne i Playtonic er erfarne folk og de vet hvor mye dette spillet betyr for fansen. 

 

Yooka-Laylee er dessuten langt i fra like ambisiøst som Star Citizen. I "verste fall" ender det med at de legger til noen ekstra verdener. Yooka-Laylee har 5 verdener akkurat nå. Banjo-Kazooie og -Tooie hadde 9 verdener hver.

 

Bare 5? Det er alt for kort

Lenke til kommentar

 

Bare 5? Det er alt for kort

 

Enig. ...men så er det snakk om et indie-studio med 7 arbeidere også da. De ønsker å ansette flere folk i fremtiden, men det kommer selvfølgelig an på hva de kan ta seg råd til.

 

Vi får håpe at de legger til stretch goals for flere verdener. :)

Lenke til kommentar

 

 

Bare 5? Det er alt for kort

 

Enig. ...men så er det snakk om et indie-studio med 7 arbeidere også da. De ønsker å ansette flere folk i fremtiden, men det kommer selvfølgelig an på hva de kan ta seg råd til.

 

Vi får håpe at de legger til stretch goals for flere verdener. :)

 

De sier jo allerede at spillet får mer innhold enn Banjo-Kazooie. Det skal være mulig å utvide verdenene etter hvert som man spiller, så jeg tror ikke det blir lite innhold selv om det bare er fem verdener per dags dato. Når det er sagt håper jo jeg også på flere verdener  :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...