Gå til innhold

Her knuser han verdensrekorden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Knuser" rekorden. lol. Clickbait

Tre tidels sekund forbedring når øvelsen tar 5-6 sekunder å utføre er knusing.

 

Uenig. 5.5% forbedring av forrige rekorden vil jeg fortsatt ikke sette som som knusing. Rekorden er imponerende, og det er en solid forskjell fra forrige. Jeg synes bare ikke det er godt nok til at det kan kalles knusing. I disse clickbait-tider må man være litt forsiktig med hvilke overskrifter man lager. 

 

Med mindre man er veldig i Rubiks kube-miljøet så tror jeg ikke mange vil definere 3 tidelers forskjell som knusing.

Lenke til kommentar

 

 

"Knuser" rekorden. lol. Clickbait

Tre tidels sekund forbedring når øvelsen tar 5-6 sekunder å utføre er knusing.

 

Uenig. 5.5% forbedring av forrige rekorden vil jeg fortsatt ikke sette som som knusing. Rekorden er imponerende, og det er en solid forskjell fra forrige. Jeg synes bare ikke det er godt nok til at det kan kalles knusing. I disse clickbait-tider må man være litt forsiktig med hvilke overskrifter man lager. 

 

Med mindre man er veldig i Rubiks kube-miljøet så tror jeg ikke mange vil definere 3 tidelers forskjell som knusing.

 

 

En 0,5 sekunds forbedring av rekorden på 100-meter ville blitt kalt knusing. 6.5 minutts forbedring på verdensrekorden i maraton ville blitt kalt knusing. Jeg synes dette er innafor, eller i det aller minste såpass nærme knusing at det er en diskusjonsak, og at det er langt ifra åpenbart at det ikke er knusing.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...