Gå til innhold

Total War: Warhammer er kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Dette spillet har jeg ventet på i over 14 år nå, husker fortsatt samtalene med venner hvor kult hadde det ikke vært hvis Shadow of the horned rat var mer som Shogun Total war.

Masse haters mot både CA og GW, så nettet vil ha nok av hat, men uansett så vil ikke hatet folk har overvinne kjærligheten til GW fanboys, dette spillet er en autosuksess kommersielt sett. Men om det blir like dårlig gameplay som til Rome 2 er en annen sak, jeg spiller fortsatt Shogun 2 og elsker det spillett, Medieval spillene var også helt episke. Får se hvordan det går, men uansett dette var på tide, og dæven så kult dette skal bli å følge med :D

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Gledelig! Har ventet på dette siden Dark Omen. Kampene i Shogun var jo som snutt ut av nesen på det spillet. Håper de greier å holde det "dark fantasy" nok.

 

Couldn't agree more, digg å møte flere Dark Omen fans ^^ En ting fra Dark omen som de hadde i Shogun og medieval original men sluttet med i Rome TW og senere spill var at kampene varte lengre, melee var ikke over på 15-30 sek og to grupper kunne stå å sloss i noen minutter istedenfor sekunder som ga en tid til å fokusere mer på flanking, micro management og i Dark omen fokusere på magi. Dette var også min største skuffelse med "Mark of Chaos" som skulle være en Dark Omen oppfølger, melee kampene er for raske og homing Arrows ødela mark of chaos imo.

 

Håper de får Dark Omen følelsen tilbake i Total War istedenfor fast paced combatten i de nyere TW spillene :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Synes dette er et spennende veivalg av CA. Jeg hadde egentlig avskrevet Total War-serien fordi det begynte å bli mye av det samme om igjen, men som gammel Warhammer-fan kan det være jeg må ha dette allikevel.

Likte at de ga ut Shogun 2,  Rome 2 og Attila total war, da de originale spillene begynte å bli noen år. 

Malte mye på Warhammer fra jeg var 12år til 15år, så jeg kjøper det nok når det blir lansert :)

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

 

Synes dette er et spennende veivalg av CA. Jeg hadde egentlig avskrevet Total War-serien fordi det begynte å bli mye av det samme om igjen, men som gammel Warhammer-fan kan det være jeg må ha dette allikevel.

Likte at de ga ut Shogun 2,  Rome 2 og Attila total war, da de originale spillene begynte å bli noen år. 

Malte mye på Warhammer fra jeg var 12år til 15år, så jeg kjøper det nok når det blir lansert :)

 

 

Bortsett fra at Rome 2 aldri blir helt bra pga. warscape motoren, Attilla bruker samme elendige motor, men kjører også elendig og vil alltid gjøre det, ingen vil få mer enn 30 fps evah pluss et myriad av andre bugs og dritt.

 

Warhammer kommer også til å bruke warscape, som nå er en 6 år gammel motor.

 

Så i warhammer kan du forvente teite formasjoner, enheter som glir gjennom andre enheter som om de skulle være vann gjennom en sil.

 

Elendige 1vs1 animasjoner osv.

 

Jeg pinte meg gjennom Rome 2 da jeg elsker perioden. Attila ga jeg opp selv etter 4 forsøk det er ikke et fungerende spill.

CA har fucket opp warscape så mye for at det skal se ok ut, at ingen kan nå kjøre attila i god FPS eller uten bugs, hva bruker CA som undskylding? jo attila er laget for "next gen" grafikk kort.... bortsett fra at det ikke har noe med grafikk kort i det hele tatt, de har bare fucket opp spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...