Gå til innhold

Snart får Master Chief Collection-kundene Halo: ODST-plasteret sitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil spillet også være grafikk-oppdatert eller er det bare fps-en som er satt opp?

 

Selv om de ikke (etter det jeg har sett) har nevnt det, er jeg 99 prosent sikker på at spillet får samme behandling som Halo 3. Dvs. høyere oppløsning, og ikke noe mer. Tror ODST var 60 fps på 360 også, men med en oppløsning på sub 720p.

Lenke til kommentar

 

vil spillet også være grafikk-oppdatert eller er det bare fps-en som er satt opp?

Selv om de ikke (etter det jeg har sett) har nevnt det, er jeg 99 prosent sikker på at spillet får samme behandling som Halo 3. Dvs. høyere oppløsning, og ikke noe mer. Tror ODST var 60 fps på 360 også, men med en oppløsning på sub 720p.

 

Ingen av Halo-spillene på 360 kjører i 60fps. Halo 5 er det første spillet i serien som har blitt bygd fra grunnen av med 60fps som mål.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Likte ODST. Synd at de ikke får noe grafiske forbedringer, men er greit nokk. Få som klagde egentlig på The Last of Us Remastered på at det ikke var grafikkforbedret ( ikke jeg heller ).

 

1080p og 60fps kontra 720p og 30fps er en god forbedring om det allerede er snakk om ett spill man liker godt og liker å runne på nytt og på nytt igjen uansett om man har spilt det før.

 

Med GTA5 så likte jeg spillet så godt at jeg kjøpte det da det kom ut, oppgraderte til Xbox One versjonen og til PC. Grafikk oppgraderingen både på PC og Xbox One er selvfølgelig fantastisk bra, men var å få 60fps som jeg virkelig merket gjorde spillet mye bedre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...