Gå til innhold

HBO går etter torrentbrukere etter den store Game of Thrones-lekkasjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er som å prøve å tette en vannlekkasje med hendene. Fokuser heller på å forbedre sin egen strømnings tjeneste og gjør den mer attraktiv med rask tilgang til innhold. For hvermannsen er linjen mellom å strømme en video og laste ned en video uskarp, dem blir dermed fornærmet for å bli kalt "kriminell" og blir veldig lite samarbeidsvillig.

Lenke til kommentar

Hvorfor er siste episode mer nedlastet enn de andre? Den første episoden er jo logisk siden folk bestemmer seg om de vil se videre eller ikke, men hva med siste episode?

 

Er de første aira alt så kan det være at man ser de lovlig, men hopper over ventetid ved å laste ned de seinere. Eller samme metode når første/andre er sluppet.

Lenke til kommentar

Jeg betaler gjerne for HBO, 79kr i måneden eller hva det var, for å se Game of Thrones, da det er en såpass heftig serie.

 

Jeg spurte HBO på Facebook vilken kvalitet og lyd det var på strømmen, det ønsket de ikke å svare på. Synes det er rart, at man ikke kan få spesifikasjonene for en tjeneste man betaler for?

 

Det er ganske synd, da jeg er villig til å betale men det er absurd at det er nesten enklere for meg å laste ned en episode med høy bitrate og dd 5.1 lyd...

 

Hva om jeg laster ned episoden isteden, samtidig som jeg har en HBO avtale, og sørger for å IKKE seede til andre folk. Er det lov da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...