Gå til innhold

Økser optisk drevplass for bedre kjølemuligheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kunne med fordel ha lagt i noe stæsj av hardware på enkelte av fotoene, for å vise mulighetene den ekstra plassen gir. Bildekarusellen må kunne betegnes å ha litt overflødige bilder, når man ikke får sett mulighetene.

 

Hva med ekstra rammer for det ene og det andre innvending, for det var jo ikke vist noe som helst montering av sånne ting.

Lenke til kommentar

 

 

 

Lignet veldig på NZXT H440, men for all del.. Flott kabinett!.

Nei, det ligner på Define R4 fra Fractal Design, som har eksistert lenger enn NZXT H440.

 

post-210502-0-17425400-1429697917_thumb.jpg

post-210502-0-86867800-1429697931_thumb.jpg

 

Et svart Define R4 Window, som står på gulvet her, ligner mye mer på Define S Window, enn det NZXT H440'en som står på garasjen gjør.

 

Dette er såklart bare min mening, og "alle" har rett (overfor seg selv) når det kommer til subjektive meninger om et objekts utseende.

Lenke til kommentar

Fortsatt for dårlig plass i toppen mtp radiatortykkelse. Idiotisk trangt.

Hm.. hvis jeg ikke har misforstått helt, så har du plass til temmelig tykke 120mm radiatorer i toppen, ettersom de da monteres helt inntil sidepanelet og da "overlapper" hovedkortet.

 

Hvis du tenker på 140mm radiatorer så blir det derimot ganske trangt (tror det er ca 5cm totalt rad+vifte)

 

Personlig liker jeg kabinettet, men for min del blir det for stort.. Holder meg til itx nå for tia jeg :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...