Gå til innhold

Derfor fryste foreldrene ned sin døde 2-åring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vi har lenge tenkt at vi må regenerere en helt ny kropp ved å klone en, men slik gjøres det ikke lenger, sier Alcor-sjef Aaron Drake til nettstedet Motherboard.

 

Han forklarer videre at 3D-printing av organer og vev har tatt over"

 

Javel? Hvem er det som glemte å fortelle meg dette? Nå føler jeg meg skikkelig utdatert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det Alcor-sjefen egentlig sier er at de sparer plass og således tjener mer penger dersom de kun kjøler ned tenkekassa istedenfor hele skapningen. Den enes død den andres brød, vett'.

 

Uansett, det disse greiene kan bli nyttige forskningen om noen hundre år, dersom de holder maskineriet gående altså. Ser for meg at samples vil selges da, mer penger å tjene.

Lenke til kommentar

De har vel alltid hatt rabatt for å lagre bare hjernen. Det han sier er; 

 

"Slapp av, dette er ikke noe humbug! Teknologien har vi jo så godt som allerede! Never mind kloning, allerede utdatert, har du hørt om det fantastiske nye 3D-printing? Det er greia vi gjør nå, og så snart noen bare finner ut av denne kreftsvulsten så har vi dattera deres up and running in no time. Lett." 

 

- - -

 

Og det er et så salgbart produkt. Jeg selv kan en dag stå ovenfor valget mellom kremere eller begrave noen jeg så helst hadde sett overlevde meg. Valget "muligens, mot alle odds, kanskje kunne gjenskape og gi en ny sjanse i en annen verden", det produktet har allerede blitt solgt til mesteparten av jordens befolkning, religion kaller de det. 

 

Folk ønsker å tro på ham. 

Jeg ønsker å tro på ham. 

Men virkeligheten har et dårlig forhold til ham.

 

Jeg ser helst at produktet frelse for de desperate var forbudt å selge inntil de kan vise til dokumentert virkning. 

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Vi har lenge tenkt at vi må regenerere en helt ny kropp ved å klone en, men slik gjøres det ikke lenger, sier Alcor-sjef Aaron Drake til nettstedet Motherboard.

 

Han forklarer videre at 3D-printing av organer og vev har tatt over"

 

Javel? Hvem er det som glemte å fortelle meg dette? Nå føler jeg meg skikkelig utdatert.

 

Man har "3D-printet" organer ganske lenge, kan lese bittelitt om det her http://en.wikipedia.org/wiki/3D_bioprinting søk litt mer på nettet da denne wiki artikkelen ikke er så utfyllende. Men jeg synes virkelig TEK og andre burde kalle det bioprinting som er det egentlige navnet. Man "printer" celler over en mal av det man vil lage, sist jeg sjekket så trenger man ikke en slik mal i vanlig 3D-printing :p

 

TEK burde også legge ved en liten wiki-link angående dypfrysingen synes jeg http://en.wikipedia.org/wiki/Cryonics Les på risikoene ved å tine ting fra frysern, vi har ikke løst hvordan vi skal gjøre det engang. Å finne en kur for kreften til jenta er antagelig den minste utfordringen.

 

Denne artikkelen var ganske laber TEK, med jenta som grunnlag for en artikkel så kunne dere ha laget en meget bra artikkel som gav informasjon om dypfrysing av folk og litt om bioprinting som jeg nevnte. Sett dere ned og jobb et par timer til med denne og dere vil få mange tomler opp fra leserne tror jeg. Egentlig bare litt klipp og lim fra diverse andre steder som trengs :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...