Gå til innhold

TEST: Multicom Kunshan P751


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde håpet på 120Hz skjerm denne gang  :hrm:  

 

Hvorfor? den klarer jo ikke 120 fps på de spillene som er nevnt i testen?

Er nok laget for gaming denne her. Og da vil nok mange foretrekke det. Man kan selv stille spillet til å gi 120hz ved å gå litt ned på eyecandy. Eller bare spiller andre spill :)

 

Men nå finner jeg ikke info om skjermen jeg... Er det 60? 85?

 

Ellers var det en finfin test dette :)

 

Men ja... For spesielt interesserte.

Lenke til kommentar

 

Hadde håpet på 120Hz skjerm denne gang  :hrm:  

Hvorfor? den klarer jo ikke 120 fps på de spillene som er nevnt i testen?

 

 

Fordi den ikke klarer spillene i denne testen med gitte grafikkinnstillinger betyr ikke det at andre spill ikke kan kjøre i 120 fps...

Endret av Jurge92
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min av samme model som har samme spesifikasjonene utenom min har 8gig ram og 256gig ssd, klarer GTA 5 på 40-60fps med alt på very high + 2x anti-aliasing, den holder en temperatur mellom 70-80 på CPUen og 60-70 på GPUen.

Storfornøyd med PCen ikke noe å klage på utenom skjermen som er 60hz men har ikke sett mange Laptoper med høyere bilde frekvens en det.

Tipper jeg kan tyne ut litt mer av den men vil ikke kjøre over stock settings, man kan også nevne at CPUen kan clockes via et eget intel programvare.

Den bråker ikke like mye som man skal ha det til, den har en fin summing og ikke noe Air-Force 1 Motor.

Også begynder den ikke å gå før det begynder å bli belastning, f.eks LoL kjører nesten uten viftestøy, menst GTA V Så girer den opp et hakk.

Man må nevne at forsyninga på den må være koblet i for at den skal yte best, tror ikke man kan trekke like mye kraft ut av den via bateriet, har vertfall ikke mulighet å gå over 40fps med GTA V på kun batteri spenning.

 

PS. Vist noen er ute etter den for å kjøre GTA smooth så burde du oppgradere rammen til 16gig jeg har bestilt meg ny ram siden jeg kan kun kjøre GTA V for seg selv og ikke noe program i baggrunnen

Lenke til kommentar

 

 

Hadde håpet på 120Hz skjerm denne gang  :hrm:  

 

Hvorfor? den klarer jo ikke 120 fps på de spillene som er nevnt i testen?

Er nok laget for gaming denne her. Og da vil nok mange foretrekke det. Man kan selv stille spillet til å gi 120hz ved å gå litt ned på eyecandy. Eller bare spiller andre spill :)

 

Men nå finner jeg ikke info om skjermen jeg... Er det 60? 85?

 

Ellers var det en finfin test dette :)

 

Men ja... For spesielt interesserte.

Hei, skjermen er 60 hz. Nevner det ikke spesielt fordi dette er standard på 99 prosent av bærbare :)

Lenke til kommentar

Liten kommentar på språkbruken.

 

"Nå må ikke maskinen forveksles med en av dens aller ringeste konkurrenter, Asus? heftige G751"

 

II ringe a3 (fra l.ty.)

1 liten, ubetydelig

en r- gave / ingen r-re enn selve(ste)

2 fattig, fattigslig

vokse opp i r- kår

 

Altså "må ikke forvekslest med en av dens minste konkurrenter" ?!?

Lenke til kommentar

Liten kommentar på språkbruken.

 

"Nå må ikke maskinen forveksles med en av dens aller ringeste konkurrenter, Asus? heftige G751"

 

II ringe a3 (fra l.ty.)

1 liten, ubetydelig

en r- gave / ingen r-re enn selve(ste)

2 fattig, fattigslig

vokse opp i r- kår

 

Altså "må ikke forvekslest med en av dens minste konkurrenter" ?!?

 

Her har jeg gått på en skikkelig språksmell ja. «Argeste konkurrenter» er mer korrekt og saken er oppdatert :)

Takk for at du påpekte den.

Lenke til kommentar

Det bør jo nevnes angående kjøling at ASUS sine maskiner er 17,3" og dermed har plass til en bedre kjøleløsning. Det at man kan få en meget kompetent maskin som er 15,6" gjorde at jeg valgte Multicom over andre produsenter. Det finnes alternativer fra andre produsenter på 15,6" men dette går som regel på bekostning av grafikkkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...