Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet skal oppgraderes?
I utviklingsdagbok #2 snakker vi om det kommende tekstverktøyet og en ny funksjon - klubber!

Foto

Ken Levines neste spill byr på ny type fortellerteknikk


2 svar i denne tråden

#1 akelbo

akelbo

    Skribent, Gamer.no

  • Medlemmer
  • 2 008 innlegg
  •   31. mars 2014

Skrevet 14. april 2015 - 07:54

169.300x169.jpg

Bioshock-skaperen lager figurer med ønsker og behov.

Ken Levines neste spill byr på ny type fortellerteknikk
  • 0

#2 lardvader

lardvader

    Bruker

  • Medlemmer
  • 687 innlegg
  •   11. januar 2002

Skrevet 14. april 2015 - 15:12

Vel dette høres litt spennende ut. Valgene man tar i Bioshock er fullstendig uviktige. Med fare for å tråkke på noen tær, men Ken Levine er i mine øyne en av de mest oppskrytte og overvurderte spilldesignerne. Ikke at det er noe spes galt med spill han har laget, men fatter og begriper ikke at folk gikk mann av huse da Infinite kom. Personlig koste jeg meg mye mer med eksempelvis Resident Evil 6; spillet som alle elsket å hate....
  • 1
So! You boys have led me here to your secret base, huh? I guess now you're gonna start torturing me! Well! [grabs his nipples and falls on his knees. The crowd steps back as he twists his nipples] Oh, my nipples are so tender! Ddon't squeeze them anymore!

#3 Alpha123

Alpha123

    Bruker

  • Medlemmer
  • 96 innlegg
  •   3. september 2007

Skrevet 15. april 2015 - 18:51

Vel dette høres litt spennende ut. Valgene man tar i Bioshock er fullstendig uviktige. Med fare for å tråkke på noen tær, men Ken Levine er i mine øyne en av de mest oppskrytte og overvurderte spilldesignerne. Ikke at det er noe spes galt med spill han har laget, men fatter og begriper ikke at folk gikk mann av huse da Infinite kom. Personlig koste jeg meg mye mer med eksempelvis Resident Evil 6; spillet som alle elsket å hate....


Nå synes nå jeg at rent spillteknisk så var Infinite så standard som du kunne få det. Lite til ingen innovasjon eller nytenkning der. Bare point & shoot standard FPS.

MEN

Utseendet og miljøet man spilte i var fantastisk kult. Atmosfæren var særpreget og selve historien blåste sokkene av meg. Det likte jeg VELDIG godt!
Dessuten så har jeg stor respekt for Ken Levine som spillutvikler. Han kimser ikke av folk som blir fornærmet over alt og ingenting og er en som mener at man MÅ ha frihet for å uttrykke seg som man vil i spillmediet. (les: gamergate)
  • 0


0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere