Gå til innhold

I Call of Duty: Black Ops III viskes skillet mellom menneske og maskin ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lenge siden jeg sluttet å bry meg om både singleplayer og multiplayer i Call of Duty. Zombies, derimot. Der har Treyarch virkelig gjort en fantastisk jobb. Historielinja i WaW/BO-Zombies er så kompleks og intens at jeg mildt sagt gleder meg ekstremt til fortsettelsen på den historien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg sluttet å bry meg om både singleplayer og multiplayer i Call of Duty. Zombies, derimot. Der har Treyarch virkelig gjort en fantastisk jobb. Historielinja i WaW/BO-Zombies er så kompleks og intens at jeg mildt sagt gleder meg ekstremt til fortsettelsen på den historien.

 

Forutsatt at det er richtofen & co som er i zombie moden i år da. bo2 sin zombie mode var gør imo.

Lenke til kommentar

Jeg blir som alle andre år å kjøpe COD for galskapen som er singleplayer biten. Jeg synes multiplayer begynner å bli for twitch based super reflexes skills required. Som en straks runder 37 år så står ikke jeg en sjanse mot 13-16 åringer med deres reflekser... :D

 

Så når det kommer til multiplayer så gleder jeg meg n å til Rainbow Six. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Det er lenge siden jeg sluttet å bry meg om både singleplayer og multiplayer i Call of Duty. Zombies, derimot. Der har Treyarch virkelig gjort en fantastisk jobb. Historielinja i WaW/BO-Zombies er så kompleks og intens at jeg mildt sagt gleder meg ekstremt til fortsettelsen på den historien.

Forutsatt at det er richtofen & co som er i zombie moden i år da. bo2 sin zombie mode var gør imo.

 

Den var ikke gørr om du virkelig har satt deg inn i storyen. Samtlige kart henger sammen på en eller annen måte (kanskje med unntak av Call of The Dead og Five fra BO1), selv om ikke de originale fire (Richtofen og co) var karakterene i kartet Green Run som var det som fulgte med BO2 på disken. Men om du kjøpte eller spilte noen av DLC-ene fikk du se de originale Zombies-karakterene på flere maps.

 

Det er helt garantert at vi får vite mer om Richtofen, Maxis og resten av gjengen. No way in hell at Treyarch er ferdig med den historien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...