Gå til innhold

TEST: B&O BeoPlay H8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris.

 

Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris.

 

Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt.

 

De spesifiserte blant on-ear hodetelefoner, har du tatt hensyn til det?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris.

 

Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt.

De spesifiserte blant on-ear hodetelefoner, har du tatt hensyn til det?

 

AtW

Ikke når jeg sa at det var hele 39 headset som var dyrere på Prisjakt.no, for det var både on-ear og over-ear. Står fremdeles på at det fins flere dyrere sett. Endret av Espp
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Kjøpte nettopp dette på Soundgarden/Spaceworld som etterfølger til mitt eldre Sennheiser MM500 og mitt defekte Beats Studio Wireless.

 

Førsteinntrykket er kjempebra.

Kvalitetsfølelsen er milevis over plastikk-feelingen fra MM500, og lyden føles mer naturlig og "ekte" i forhold til Beats.

 

Det er litt rart å bruke on-ear istedenfor over-ear som jeg normalt foretrekker, men putene er så utrolig myke at det foreløpig går helt fint. Usikker på hvordan det føles etter 8+ timer, men den første halvtimen har iallefall ikke vært noe annet enn behagelig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...