Gå til innhold

Bloodborne-feil gjør spillet lettere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om dette blir fikset. Dark Souls 2 hadde en bug med kraftigste itemet i spillet som gjør at man aldri mister souls når man dør eller humanity. Det er fremdeles ikke fikset og vært slik siden lansering ...

 

Her forstår jeg ikke hva du skriver, lurer veldig på hva du mener så kan du utbrodere problemet du sikter til litt mer?.

 

Hvilket Item?, kraftigst på hvilken måte?. Du kan jo evnt skjule det om det er Spoiler ...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

 

 

Spørs om dette blir fikset. Dark Souls 2 hadde en bug med kraftigste itemet i spillet som gjør at man aldri mister souls når man dør eller humanity. Det er fremdeles ikke fikset og vært slik siden lansering ...

 

Her forstår jeg ikke hva du skriver, lurer veldig på hva du mener så kan du utbrodere problemet du sikter til litt mer?.

 

Hvilket Item?, kraftigst på hvilken måte?. Du kan jo evnt skjule det om det er Spoiler ...

Har på følelsen at han refererer til Ring of Life/Soul Protection (Dark Souls 2) og (Rare) Ring of Sacrifice (Dark Souls).

 

I Dark Souls 2, om man equipper en av de og dør, så mister man ingenting og man er fortsatt human, men ringen blir øderlagt. Dette fikser man ved å reparere ringen for 3000 souls (som er ingenting!).

 

I Dark Souls, så gjelder det samme. Man mister ingen souls eller humanity, men ringen blir øderlagt. Og det er ingen måte å reparere ringen på.

Lenke til kommentar

Det er da ingen bug.

Tviler også på at det artikkelen handler om er en feil, det er nok heller en funksjon som er lagt inn for å gjøre spillet mindre frustrerende.

 

er bug når det skjer i restmode mener nå jeg. Jeg benytter restmode flittig og jeg har ingen ønsker om at bossene skal bli enklere, utfordringen er jo noe av det som gjør spillet så sinnsykt bra :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Spørs om dette blir fikset. Dark Souls 2 hadde en bug med kraftigste itemet i spillet som gjør at man aldri mister souls når man dør eller humanity. Det er fremdeles ikke fikset og vært slik siden lansering ...

 

Her forstår jeg ikke hva du skriver, lurer veldig på hva du mener så kan du utbrodere problemet du sikter til litt mer?.

 

Hvilket Item?, kraftigst på hvilken måte?. Du kan jo evnt skjule det om det er Spoiler ...

Har på følelsen at han refererer til Ring of Life/Soul Protection (Dark Souls 2) og (Rare) Ring of Sacrifice (Dark Souls).

 

I Dark Souls 2, om man equipper en av de og dør, så mister man ingenting og man er fortsatt human, men ringen blir øderlagt. Dette fikser man ved å reparere ringen for 3000 souls (som er ingenting!).

 

I Dark Souls, så gjelder det samme. Man mister ingen souls eller humanity, men ringen blir øderlagt. Og det er ingen måte å reparere ringen på.

Ingen glitch. Sjekk videoen til Marcus/EpicNameBro om dette. Står klart og tydelig hvordan ringen kan brukes, så det er ingen glitch......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...