Gå til innhold

Assassin's Creed-Chronicles blir tredelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå føles det bare ut som om de melker serien etter at den har vært på sin peak.

 

Litt enig med utsagnet, og det er litt trist egentlig fordi Ubisoft har en utømmelig gruve i Assins Creed... Du kan ta en hvilken som helst historisk hendelse og gjøre det til et AC spill... De kunne godt brukt litt mer tid og laget ordentlig gode produkter, men fortsatt produsert på samlebånd.

 

Personlig så har jeg fått et sånt forhold med AC at jeg kjøper et AC spill etter at anmeldelser er kommet ut og går jeg glipp av et spill på grunn av det (f.eks Unity) så kommer neste spill rett rundt hjørne.

Lenke til kommentar

 

Nå føles det bare ut som om de melker serien etter at den har vært på sin peak.

 

Litt enig med utsagnet, og det er litt trist egentlig fordi Ubisoft har en utømmelig gruve i Assins Creed... Du kan ta en hvilken som helst historisk hendelse og gjøre det til et AC spill... De kunne godt brukt litt mer tid og laget ordentlig gode produkter, men fortsatt produsert på samlebånd.

 

Personlig så har jeg fått et sånt forhold med AC at jeg kjøper et AC spill etter at anmeldelser er kommet ut og går jeg glipp av et spill på grunn av det (f.eks Unity) så kommer neste spill rett rundt hjørne.

AC, AC2, AC:Revelations og AC3 kommer for min del alltid til å være AC. Resten ble bare.. utvanna, min mening så klart.

 

I have lived my life as best I could, not knowing its purpose, but drawn forward like a moth to a distant moon; and here at last, I discover a strange truth. That I am only a conduit, for a message that eludes my understanding.

Ezio <3

 

- Faen meg en herlig slutt, selv om det er litt vemodig å si farvell.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...