Gå til innhold

Mobiltilbehør til nytte og fornøyelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner et mer kritisk blikk. Føler dere at alle disse tingene virkelig er nyttige og til fornøyelse? Hva blir skuffefyll etter å ha blitt testet første gang? Så vidt jeg kan se er dette bare en ukritisk opplisting av hva som er mulig å koble til telefonen. Hadde jeg for eksempel fått alle på lista til jul så vet jeg at flere av de hadde blitt skuffefyll. Noen ville definitivt blitt brukt, mens andre igjen er jeg usikker på om hadde havnet i skuffa etter hvert. Det hadde vært fint med noen ord for hvert produkt om dere selv bruker det aktivt og om det er en dings som blir med i praksis (hvis det er en ha-med-dings).

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W

Spot on, Simen1. Forsiktig med å havne i listejournalistiskken som florerer på nettet for tiden.

 

TOPP TI TING TIL DIN MOBIL. DU KOMMER IKKE TIL

Å SE PÅ MOBILEN DIN LIKT ETTER DU HAR SETT NOEN AV DE GENIALE LØSNINGENE SOM FINNES.

 

Selv er jeg interessert i kameralinser som endrer/forbedrer fotoopplevelsen, men har enda ikke funnet noen jeg vil synke kroner ned i eller som jeg ser for meg at jeg faktisk gidder å drasse rundt på.

 

HW.no (det er det dere er, ikke fornekt sannheten); plz halp.

Lenke til kommentar

Nyere Android-telefoner/nettbrett støtter normale mus og tastatur via buetooth eller med OTG-kabel og powered usb-hub. Har selv brukt et slikt oppsett en liten periode og det funket helt greit. Fikk redda innhold på en mobil med knust skjerm og nokså begrensede touch-muligheter. Ser gjerne for meg at noen som ikke har store krav (lese internett, skrive noen smådokumenter, email) sikkert klarer seg fint på den måten. Har planer om å teste et litt mer forseggjort oppsett med MHL-adapter til en 24". Blir morsomt å se om det funker like bra som en micro-stasjonær :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

USB On The Go blir, som nevnt av en annen kalt for USB OTG. At dere ikke har nevnt f. Eks MiniX X8-H Plus i forbindelse med Apple TV og ChromeCast er intet annet en latterlig, Den kan man spille av innhold fra både Android og Apple produkter på trådløst. Samt bruke Android enheter som fjernkontroll. Må si jeg er svært enig med Simen1. Det virker rett og slett som dere har liten eller ingen peiling på SVÆRT mye av det dere skriver om. Dessverre ser dette ut til å være en trend som blir mer og mer utbredt på Tek.no :-/

Lenke til kommentar

Skulle det ikke bli forbudt å ta på mobilens styring (skjermen) nå i år?

 

 

 

Å betjene mobilen med hendene samtidig som du kjører bil er fy-fy. Om du ikke har eller ikke forstår håndfriløsningen i bilen din, finnes det enkle, rimelige og praktiske løsninger som ikke krever motering eller ingeniørutdannelse.

 

 

Da blir det høyaktuellt med god stemmestyring.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...