Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy A5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har ikke utskiftbart batteri. Hvorfor er ikke det regnet som et minus?

Jeg synes slett ikke det er et minus. Muligheten til kjapt å bytte batteri går på bekostning av soliditet, og da velger jeg sistnevnte hver dag. Jeg tror aldri jeg har byttet batteri på noen av mine mobiler. Jeg skjønner at noen har behov for det, men det er det som er nisjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Den har ikke utskiftbart batteri. Hvorfor er ikke det regnet som et minus?

Jeg synes slett ikke det er et minus. Muligheten til kjapt å bytte batteri går på bekostning av soliditet, og da velger jeg sistnevnte hver dag. Jeg tror aldri jeg har byttet batteri på noen av mine mobiler. Jeg skjønner at noen har behov for det, men det er det som er nisjen.

Man kan bli lurt da. Man må gjerne lete opp informasjonen for å finne den for selgere sier ihvertfall ikke noe om det. Eller aller verst. Sitte med den i handa og tenke, Å faen.

Lenke til kommentar

Begge smarttelefonene jeg har hatt har fra tid til annen "hengt seg opp" så kraftig at av og på knappen ikke responderer.

Eneste måten å bruke telefonen på når det skjer er enten å ta ut batteriet og sette det inn på nytt, eller vente til batteriet er tomt. Altså tvinge telefonen til å slå seg av.

 

Det greieste er selvfølgelig ta ut batteriet siden det kan ta flere timer før det går tom. Eller har telefonene som man ikke kan skifte batteri på noen annen løsning på dette problemet?

Lenke til kommentar

Når telefoner uten utbyttbart batteri låser seg kan man holde inne av/på-knappen i noen sekunder, og så startes den på nytt. Du trenger altså ikke å ta ut batteriet for å løse dette.

Edit:

 

Aha, er det en egen funksjon på slike telefoner?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...