Gå til innhold

The Witcher 3-utvikler tror ikke de får til høyere oppløsning på Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

? Det er «tricky». Jeg må i så fall sammenligne begge, selv om Xbox One-utgaven yter bedre. Likevel ville jeg nok sagt at du bør gå for PC-utgaven, kun på grunn av oppløsning.

 

Det han sa gjelder kun for maskiner som når minste kravet.

Altså vil en kraftigere maskin kunne skru opp innstillingene som vanlig

Lenke til kommentar

Det er vel slik at grafikken blir bedre på pc også? Hvis oppløsningen er den eneste forskjellen blir jeg nok skuffet :(

 

Nope, PC-utgaven har blitt degradert pga konsollene. CD Project skylder på at de har en kodebase og ikke har tid til å teste flere og at det er derfor PC-utgaven har like dårlig grafikk, men jeg mistenker skitne konsollpenger fra enten MS eller Sony (eller begge) for at "Next gen" ikke skal se ekstremt utdatert ut.

 

PS:(PC-utgaven har NVIDIA HairWorks da! :p )

 

Kilde:

 

http://www.gamepressure.com/e.asp?ID=51

Lenke til kommentar

Haha, kommer aldri til å spille dette på pc. Har bestillt dette til både Xbox One og PS4, for jeg kaster mine penger etter alt som har med konsoll å gjøre og jeg elsker det. Konsoller har sjel, noe aldri en pc kan få.

 

konsoller hadde sjel helt frem til forrige generasjonen kom med alle disse bullshitoppdateringene sine og alt det der

  • Liker 3
Lenke til kommentar

CD Project RED er truleg den utviklaren eg har mest tillit til, og dette svaret forsterkar berre tilliten. Sanninga er at konsollane har temmeleg veik maskinvare samanlikna med oppdaterte spel-PCar, og eg synest det er uredeleg å late som noko anna. Eg er sikker på at XOne-versjonen blir veldig bra, men det er heilt naturleg at den svakaste maskinvaren får den minst imponerande grafikken.

 

Kay

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel slik at grafikken blir bedre på pc også? Hvis oppløsningen er den eneste forskjellen blir jeg nok skuffet :(

 

Det var her snakk om ein "PC med kun ytelsesminstekravet". CDPR har vist seg tidlegare som ein svært kompetent PC-utviklar, so eg ville bli overraska om dei ikkje hadde moglegheita til å auke den visuelle kvaliteten på kraftigare maskinvare. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

 

Spoiler: spillet kommer til å se bra ut på alle tre plattformer.

 

Spoiler, det kommer til å se best ut på PC.

 

AtW

 

 

Veldig knapp forskjell. Sitter med en ultra specca maskin hjemme men vurderer faktisk å kjøpe Witcher 3 til PS4 istedet og nyte det på 65" og surroundanlegg ;)

Den type spill egner seg også best med håndkontroll med analoge bevegelser.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

PC - HDMI - TV - gamepad.

 

Enkelt.

 

hehe ikke hvis man er gift!

Men poenget mitt er at jeg har sittet alltid og chanta "PC MASTER RACE" som flere gjør i tråden her, men forskjellen i spill idag er virkelig ikke så stor, og det er rimelig digg å spille slike spill på storskjerm og anlegg. Veldig få tror jeg som har mulighet til å kable opp pcen opp mot tven i stua.

 

Sitter faktisk med Asus 27" ROG Swift skjerm men likevel vil jeg heller foretrekke tven og sofaen. Å få litt mer skinnende teksturer og mer antialiasing er ikke alt lenger.

Lenke til kommentar

 

PC - HDMI - TV - gamepad.

 

Enkelt.

 

hehe ikke hvis man er gift!

Men poenget mitt er at jeg har sittet alltid og chanta "PC MASTER RACE" som flere gjør i tråden her, men forskjellen i spill idag er virkelig ikke så stor, og det er rimelig digg å spille slike spill på storskjerm og anlegg. Veldig få tror jeg som har mulighet til å kable opp pcen opp mot tven i stua.

 

Sitter faktisk med Asus 27" ROG Swift skjerm men likevel vil jeg heller foretrekke tven og sofaen. Å få litt mer skinnende teksturer og mer antialiasing er ikke alt lenger.

 

 

Nei vel? Jeg er gift, og kona setter mye mer pris på HTPCen, som er stille, multifunksjonell og brukbar for henne også, istedet for det bråkete, stygge rakkelverket av en 360 som er mye mer stress å gjemme bort i TV-benken.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...