Gå til innhold

Project CARS deler ut en gratis bil hver måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig jeg prøvde en tidlig build, men jeg skjønner ikke fussen ved dette spillet. Det er milevis bak Assetto Corsa i fysikk og feel. Det ser utrolig pent ut og har forskjellige værtyper, men hvis bilene ikke føles bra i utgangspunktet, hva er vitsen.

 

Du har prøvd en tidlig build...

jeg har prøvd både project cars og assetto corsa. Grafikk og feel er bedre i project cars, jeg syns også interfacen er bedre i project cars.

 

Men ja, jeg har testet build 826(eller noe i nærheten) og det virker som fysikken/oppsettet på noen av bilene er helt på viddene. Jeg regner med dette er/blir ordnet.

Kart, LMP og formula fysikk virker on point allerede.

 

Har pre-ordered Project Cars og gleder meg stort!

 

Kommer dette på Steam?

Ja

Endret av Bergerud
Lenke til kommentar

Du har prøvd en tidlig build...

jeg har prøvd både project cars og assetto corsa. Grafikk og feel er bedre i project cars, jeg syns også interfacen er bedre i project cars.

 

Men ja, jeg har testet build 826(eller noe i nærheten) og det virker som fysikken/oppsettet på noen av bilene er helt på viddene. Jeg regner med dette er/blir ordnet.

Kart, LMP og formula fysikk virker on point allerede.

 

Har pre-ordered Project Cars og gleder meg stort!

Og du har vel da ikke prøvd en veldig ny build heller. Ting har blitt 'fjernet' fra spillet, skademodellen er nå vesentlig mindre enn hva den er, features som var i tidligere builds er borte, for at "de skal få det til i en DLC". Ryktene går om at alle utsettelsene av spillet gjør at SMS nå på låne penger for å kunne finansiere den siste delen av utviklingen, men at de vurderer download-only for å spare penger der.

Pluss at det er snakk om at spillet nå er utsatt til 1.Juni. Virker jo som om det er noe fundementalt galt der.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...