Gå til innhold

Denne feilen kan lett ødelegge Pillars of Eternity-figuren din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du minstet noen buffs. Jeg kan ikke spille spillet i det hele tatt med min bug.

Etter at jeg døde og dukket opp igjen forsvant min "pet-companion". Har ikke mulighet til å forlate området ("You need to gather all companions before moving on"). Avslutte spillet å laste opp på nytt har ikke hjulpet.

Lenke til kommentar

Er vel noen små forskjeller. Steam versjonen fungerer ikke for meg tross kjøpt spill, endte med å måtte "piratkopiere" (om man kan kalle det, å laste ned et lovlig kjøpt spill i DRM utgave) for å kunne spille.

 

Blir et Path of the Damned run på Steam versjonen om den noensinne vil fungere. Interessant nok: Om man launcher GOG Versjonen igjennom steam (altså replacer hele innholdet i steamapps folderen) så vil man fremdeles få samme feil (ingen VO, ingen portrett etc).

Lenke til kommentar

Er det noen forskjell på steam og GOG versjonen av spillet? For det skjermbildet på toppen av skjermen ser annerledes ut en hvordan jeg har det i spillet.

 

Heisann. Det skyldes nok at jeg brukte et bilde av en pre-release-utgave som vi hadde liggende ved en feiltagelse. Har oppdatert bildet nå, så gui-en skal være lik din versjon nå. ;)

Lenke til kommentar

Vil anbefale alle og spille på Hard, aldri testet Baldurs gate , men Pillars var veldig lett. kanskje derfor folk er på 60 timer fordi de har på normal. Josh Sawyer anbefalte det og på Pax.

Ellers genialt spill, teksten er lett og lese, ingen små bokstaver eller noe som gjør det slitsomt og lese, og alt står på rett fram engelsk, slik det skal være, ingen bullshit Shakespeare engelsk.

Elsker dette spillet.

 

Angående bugs så har de 2 små jeg har sett fikset seg selv.

 

Men en litt irriterende da, når man er i et slott kan man kle seg ut for og slippe fiender, men de angriper uansett, bare at de healer deg og ikke skader deg, som gjør at man ikke kan forlate området,  men drepte bare alle uansett :p   ellers så tror jeg dette slottet er en bug plass, sikkert andre ting som kommer opp senere.

 

Håper det går så smurt som det har vert de siste 30 timene.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Du minstet noen buffs. Jeg kan ikke spille spillet i det hele tatt med min bug.

Etter at jeg døde og dukket opp igjen forsvant min "pet-companion". Har ikke mulighet til å forlate området ("You need to gather all companions before moving on"). Avslutte spillet å laste opp på nytt har ikke hjulpet.

Dør du 2 ganger er du død. 

Det er en bugg, men visst du quicksaver og loader så fikses det, men kommer an på om personen din er død død.

 

Ha en back up save hele tiden før du går inn i dungeons. spillet feiler bare i kamper.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Vil anbefale alle og spille på Hard, aldri testet Baldurs gate , men Pillars var veldig lett. kanskje derfor folk er på 60 timer fordi de har på normal. Josh Sawyer anbefalte det og på Pax.

 

Ellers genialt spill, teksten er lett og lese, ingen små bokstaver eller noe som gjør det slitsomt og lese, og alt står på rett fram engelsk, slik det skal være, ingen bullshit Shakespeare engelsk.

 

Elsker dette spillet.

 

Angående bugs så har de 2 små jeg har sett fikset seg selv.

 

Men en litt irriterende da, når man er i et slott kan man kle seg ut for og slippe fiender, men de angriper uansett, bare at de healer deg og ikke skader deg, som gjør at man ikke kan forlate området,  men drepte bare alle uansett :p   ellers så tror jeg dette slottet er en bug plass, sikkert andre ting som kommer opp senere.

 

Håper det går så smurt som det har vert de siste 30 timene.

 

Hvilke rollespill har du vvært borti som bruker "shakespeare engelsk"? Husker Ultima spillene hadde litt av det, men ikke noen andre.

Lenke til kommentar

Gamle jungelord for anledningen: "Save early, save often." Og man må aldri, aldri bruke kun en lagringsfil/plass, man må ha mange.

 

Ja dæven! Husker dette var utrolig viktig å huske på om man spilte rpg på midten av 90-tallet og utover. Husker jeg mistet all fremgang pga en bug i et av Might & Magic spillene, orket ikke starte på nytt så jeg fikk en 'frisk' savegame fra en kompis for å avslutte spillet :)

Lenke til kommentar

Vil anbefale alle og spille på Hard, aldri testet Baldurs gate , men Pillars var veldig lett. kanskje derfor folk er på 60 timer fordi de har på normal. Josh Sawyer anbefalte det og på Pax,

Mener du at det blir mye lenger på Hard? Jeg har spilt rundt 30 timer nå og er meget snart level 12 og føler at hovedoppdraget nærmer seg slutten. Har 6 etasjer igjen av Endless Path. Regner med at jeg er ferdig etter 40 timer. 

Lenke til kommentar

En lignende bug, hvis man plukker opp et equippet item fra karakteren sin, og setter det på igjen med en gang uten å gå via inventory først, så mister man buffet til dette itemet. Heldigvis ikke like alvorlig, da det ser ut til å funke å ta det av, legge det i inventory, og ta det på igjen... but still.

Lenke til kommentar

 

Vil anbefale alle og spille på Hard, aldri testet Baldurs gate , men Pillars var veldig lett. kanskje derfor folk er på 60 timer fordi de har på normal. Josh Sawyer anbefalte det og på Pax,

Mener du at det blir mye lenger på Hard? Jeg har spilt rundt 30 timer nå og er meget snart level 12 og føler at hovedoppdraget nærmer seg slutten. Har 6 etasjer igjen av Endless Path. Regner med at jeg er ferdig etter 40 timer. 

 

Bare på grunn av at det er dobbelt så mye fiender i Hard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...