Gå til innhold

GUIDE: 10 jungeltips til deg som skal på The Gathering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, kjenner jeg begynner å bli gammel.

 

Tidligere har jeg hatt veldig lyst til å være med på dette, men nå er jeg glad jeg slipper :)

 

Om ett par, tre år får du igjen følelsen. Been there done that, hehe. Det blir jo en helt annen opplevelse og rytme på TG som voksen unge, men kos er det læll.

 

Stalltips: Føler du deg litt uggen og sliten så følg den enkle oppskrifta; shit, shower, shave. Da er du som ny igjen.

Endret av cptCory
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var på TG'94 og TG'96. Kjente en i Crusaders i '96 (Uwe), som hadde vært læreren min i assembler på universitetet og jeg har blitt kalt nerd av Bjørn Lynne. Det tar jeg som en hedersbetegnelse.

 

Husker at jeg glemte tannbørsten og levde på pizza og cola hele tiden. Fyttirakker'n... Tenna mine føltes myke da jeg dro hjem. Disse tipsene er gull verdt. Følg dem! Har du mulighet til å låse kabinettet på den stasjonære, gjør det. Har du bærbar, så fest den til noe stort med sikkerhetswire. Better safe than sorry.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Den gangen jeg og noen kompiser var der ...tror det var 07 eller 08, så hadde vi med vår egen bobil (soveplass, dass og dusj hehe) så kunne ikke klage på boforholdene i hvertfall.

 

Bortsett fra det, så er mitt beste tips å ta med seg en sammenleggbar tralle til å trille inn og ut pc og diverse. Holder med en tralle for en hel kompis gjeng. Vi "leigde" en tralle av noen som hadde plass ved siden av oss. Tror vi betalte en 50 lapp for bruken. Vel verd pengene

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Den største skandalen i TGs tid er vel det "moderne" arbåndsystemet. 

 

Siden alle liksom skulle bruke det, så var en 120-dør åpen for ALL inn og ut-trafikk siste dag da alle dro. 

 

Resultatet.... Tok 1,5 time å trille pcen fra bordet og ut. 

Så kan man gange det med de 7 turene jeg måtte ha. 

Lenke til kommentar

Man kan faktisk dra dit for å lære og være sosial og utvide nettverk.

Man må ikke ha med 256pac med redbull og rope arne 24/7

Så absolutt. Jeg sitter for øyeblikket på HordaLAN. Jeg har med en laptop, men har spilt minimalt på den. Tok også med en del brettspill, og har samlet sammen masse folk her for litt analog gaming. Det at Bergen Brettspillklubb også dukket opp var bare en bonus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...