Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy S6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitat: "Den stiligere enn noen annen mobiltelefon."

Dette for stå for artikkelforfatterens regning. Det burde vel stått "JEG synes den er stiligere enn noen annen mobiltelefon."

 

Seier ikkje det seg sjølv? Du kan ikkje akkurat objektivt påstå noko sånt.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fin test av en flott tlf med imponerende ytelse.

 

Men en ting slår meg ang kameraet, bildene ser flotte ut, men i globus og dekorkulebildet med dårlig lys, så får S6 bildene ett relativt markert "rødskjær", særlig bakgrunnene, og delvis også stripene i kulene, selv bordet som er hvitt på iPhone bildet er ikke hvitt på S6 bildet.

 

Er det noe som gikk igjen ang kamera og som kanskje kan være en av grunnene til at kameraet ikke får full score...

Lenke til kommentar

Har vært kritisk til Samsung lenge nå, men dette virker rett og slett som en fantastisk telefon. Jeg kommer nok til å kjøpe Galaxy Note-versjonen av denne når den har blitt litt billigere, men Samsung ser ut til å virkelig ha truffet blink her. Til og med softwaren ser OK ut, selv om jeg nok raskt hiver inn paranoid android/cyanogen mod.

 

Utrolig sexy design også! Men jeg ville aldri valgt hvit. Kjedelig, ser nesten ikke at det er metall og glass på denne modellen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sitat: "Den stiligere enn noen annen mobiltelefon."

 

Personlig mening det, men de har jo gjort sitt beste for å etterligne iPhone 6 her da. Spørsmålet er om man slipper å oppleve stuttering på denne slik som på _alle_ de andre Samsung-telefonene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har vært kritisk til Samsung lenge nå, men dette virker rett og slett som en fantastisk telefon. Jeg kommer nok til å kjøpe Galaxy Note-versjonen av denne når den har blitt litt billigere, men Samsung ser ut til å virkelig ha truffet blink her. Til og med softwaren ser OK ut, selv om jeg nok raskt hiver inn paranoid android/cyanogen mod.

 

Utrolig sexy design også! Men jeg ville aldri valgt hvit. Kjedelig, ser nesten ikke at det er metall og glass på denne modellen.

 

Utrolig sexy??? Wtf?? Denne verden begynner virkelig å bli sprø......

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig sexy??? Wtf?? Denne verden begynner virkelig å bli sprø......

For en fantastisk konstruktiv kommentar ...  :nei:

Vet ikke helt hva jeg skal si. 

 

Lurer på om Note-versjonen blir lik, bare med større batteri etc, eller om Samsung velger å beholde utbyttbart batteri/SD-kort og gå for en mer tradisjonell Samsung-design? Personlig håper jeg bare at det blir en større, kraftigere versjon av S6 med bedre batteri, men Note er i større grad rettet mot proff-brukere, og da er utbyttbart batteri kanskje viktigere.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Sitat: "Den stiligere enn noen annen mobiltelefon."

Dette for stå for artikkelforfatterens regning. Det burde vel stått "JEG synes den er stiligere enn noen annen mobiltelefon."

 

Alle med et minimum av språkforståelse skjønner vel at det er artikkelforfatterens mening? Du skjønner det jo åpenbart selv også.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kopierer Samsung utseendet til Iphone?

 

Her har dere ett bilde av Samsung Ativ S, lansert i september 2012...

 

 

 

Tja, slik kan vi jo fortsette i evighet, her er 5 generasjon iPod Touch, også lansert høsten 2012 :-)

 

Vi kan ihvertfall konkludere at iPhone 6 ikke er en kopi av hverken Samsung eller HTC, for min 6 er kliss lik denne stort sett overalt, bortsett fra størrelse og antennestriper.

 

http://ipodtouch5thgenerationreviewinfo.blogspot.no/2013/01/ipod-touch-5th-generation-details.html

Lenke til kommentar

"Dessuten er den dyrere enn noen annen serieprodusert mobil du kan kjøpe over disk i Norge."

 

iPhone teller altså ikke som kjøpbar over disk?

Så vidt jeg kan se så koster en iphone 6 på KRONA det samma som denne (altså 6590,-) - og iphone 6+ koster som kjent enda en tusenlapp ekstra.

 

Hvorfor man skulle gidde å bruke mer enn 3-4000 på noen av dem får være en annen diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært kritisk til Samsung lenge nå, men dette virker rett og slett som en fantastisk telefon. Jeg kommer nok til å kjøpe Galaxy Note-versjonen av denne når den har blitt litt billigere, men Samsung ser ut til å virkelig ha truffet blink her. Til og med softwaren ser OK ut, selv om jeg nok raskt hiver inn paranoid android/cyanogen mod.

 

Utrolig sexy design også! Men jeg ville aldri valgt hvit. Kjedelig, ser nesten ikke at det er metall og glass på denne modellen.

 

Med tanke på at det er Exynos prosessor her spørs det om det blir noe særlig med custom-roms til denne.. Cyanogen kommer sikkert etterhvert men sannsynligvis mye bugs! Dog har Chainfire sluppet root alt så er bare å krysse fingrene :)

Lenke til kommentar

 

ja, iphone telles aldri som mobil(android) de er en "egen" merkevare, og er alt for dyre, eneste du får med iphone er "status" noe man heller ikke får lengre fordi den er brukt opp og er kun mainstream, Android mobiler har de siste årene knust iphone og det er mye større konkuranse i android markedet derfor er prisene "brukbare" slik vi vanlige brukere kan kjøpe oss ny etter 1-2 år

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...