Gå til innhold

Skal LG lage nok en Nexus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel nexus 6 kom vel ut i november ifjor er jo tross alt nesten 6 måneder så dere skriver at nexus 6 ikke er mange dagene gammel er jeg ikke helt enig.

Er en del som skjer i mobil verden på seks måneder, f.eks for seks måneder siden var nexus 6 og iphone 6 de beste mobilene mens de er forbigått nå av galaxy s6.

Lenke til kommentar

Den kommer ikke til å være 7 tommer. Det vedder jeg på. Kan godt være LG lager telefonen, faktisk håper jeg det ettersom de lager veldig gode telefoner hardwaremessig. Men den vil ikke bli noe særlig større enn Nexus 6.

Kanskje bruker de bare det samme navnet som før. Nexus 7-tableten kom i to utgaver, og de het det samme. Hadde de vært lure hadde de fortsatt både nexus 5 og nexus 6 linjen, og gitt begge to en solid refresh/redesign, men beholdt de respektive størrelsene.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Nexus 5, 2015 edition, 5-5.2" skjerm med Snapdragon 820 og samme byggekvalitet og budsjett som Nexus 5 2013.

 

Da er jeg og noen millioner andre solgt.

 

Skulle gjerne kjøpt Nexus 6, men det blir bare en komisk stor størrelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nexus 6 ble ikke utviklet for å bli en Nexus telefon, men snarere en Android Silver telefon. Android Silver skulle bli omtrent det samme som GPE modellene, men Silver programmet ble skrinlagt og derfor ble N6 rebrandet som Nexus. Neste Nexus blir nok billig igjen, men gud vet hvor stor den blir. Personlig kunne jeg tenkt meg 4,7-5". Alt >5,2" blir for drøyt.

 

EDIT: Nå er det dessverre sånn at Nexus telefonene ikke produseres som folkemodeller, men som referansemodeller, derfor er det lite sannsynlig at Google tar hensyn til folk sine personlig ønsker, selv om det er veldig mange som ønsker en ny N4/N5.

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...