Gå til innhold

PODKAST: Dette er Nintendo-seriene Rad Crew helst vil se på mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig tøft at dere fikk Nolan Bushnell til å gjøre radcrew intro.

 

Ellers meget bra episode as always.

Bushnell intervjuet var meget interessant. Spennende fyr å høre på.

 

 

Har selv ikke spilt GTA Online siden desember da jeg grindet meg opp til lvl 120 for å ha minigun når jeg overfører kontoen til pc versjonen.

 

Har selv også GTA5 på Xbox One og digital så er med deg på den om å være digital den her generasjonen Jostein. Plater kan man selge, ja, men kjøper generelt spill jeg vil beholde og ha i samlingen.

 

Om man er en sånn gamer som bytter veldig ofte mellom hva man spiller så gjør digitale spill det så mye enklere og raskere at det er verd å ha de digitale.

 

Eneste ulempen er at man da ikke kan låne de bort mellom venner. Der ligger steam et godt steg forran igjen med steam family sharing hvor spillene kan deles mellom opptil deg og 4 venner så det blir det samme som digital byttelåning.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...