Gå til innhold

Over og ut for Final Fantasy XI på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tenkte jeg skulle teste bare for historiens sin skyld.

Håper FF 14 holder 13 år og, da det er et kjempebra spill.

 

Hvordan er det bra egentlig? Er interessert i FF generelt, men aldri prøvd MMOene da de virket som en "dårligere WoW".

Egentlig ikke, FF 11 og 14 har slått Wow milevis når det gjelder content, som viser hvor lite penger Blizzard egentlig bruker på spillet,

 

Wow har faktiskt begynt og hermet etter FF 14 nå.

 

Ellers så er FF 11 noe for seg selv, og et originalt spill. FF 14 skulle bli det og men på grunn av at de feilet, så måtte de skaffe en ny person i fronten, (yoshi P) han er veldig glad i standard MMO spill, så FF 14 er ganske likt Wow ja.

 

Men Wow holder på og bli veldig utdatert og de fleste som spiller FF 14 klarer ikke gå tilbake etter at de har sett forskjellen.

 

Her er hvorfor FF 14 begynner og bli så populært,

 

Det eneste nye MMO spillet med god historie bak seg, FF 11 får enda expansions og de har ikke så mange brukere igjen, de har aldri gått Free to play slik de fleste gjør.

 

Square Enix er en gigant og ha bak ryggen.

FF 14 har sluppet ut mer mer content på 1 år en Wow har gjort på 3.

 

10-15 timer med cutscenes fra campaign, skikkelig hardcore raids som tilogmed Wow spillere inrømmer er vanskelig.

 

Basically Wow er bra, men det er utdatert, FF 14 er det nermeste du får et nytt Wow.

 

Om 3 måneder kan man fly mounts i FF 14 (3.0)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har testet FF14 i ett par uker (er det noen egen tråd her for FF14 foresten?)

og jeg digger det.

Ja, det er ganske annerledes enn hva jeg er vant med fra wow, og nei, jeg har ikke tenkt å slutte med wow, da jeg er veldig glad i storyen i wow, men wow har blitt ett spill jeg bare raider i og det er ikke lengere noe spennende å starte nye karakterer.

 

Det virker som FF14 er en sammenslåing av alt som gjør andre mmo`er bra.
Det er sykt quest basert, alt er det ett quest for.

Mount? Quest

Tilgang på dungeons? Quest pr dung

Klippe håret? Quest

Farge klærene? Quest

 

Også tvinger spillet det igjennom storyen, me like :D

 

 

(vist det er noen her som er interessert i FF14, kan jeg tenke meg de friend gavene, vist jeg kan verve noen)

Lenke til kommentar
Hei, Her er noen RAF koder om noen ønsker å begynne, har level 60 healer og tank som hjelper til med levelingen :)   Code 1: QZ9YX929 Code 2: N3QSYCR5

 

How to use the code
  1. Create SquareEnix Account

  2. Log in to MogStation

  3. Choose Enter Recruitment Code or Enter Friend Code (might need to refresh page to see the buttons)

  4. Code can be used after buying the game but must be used before purchasing first subscription or game time card (30 days that come with the base game do not count)

  5. However you do NOT need to subscribe to get the rewards nor do you need to subscribe after using one! There's no obligations.

If you subscribe for 30 days, you get:
  • Friendship circlet - increases exp by 20% for classes below level 25. Works for all classes, including gathering and crafting, and in total there are 20 classes you can use this for, so it has many uses!

  • Fist Bump emote

  • 10 Silver Chocobo Feathers - currency that you may exchange for better gear

  • 99 Aetheryte tickets - consumable for free teleports

  • Rank 1 Veteran Rewards - Fantasia-potion (allows complete character appearance revamp, can change sex/race/etc.) and Wind-up Cursor Minion

  • You will be able to start recruiting on your own to get even more recruiting bonuses!

  • All above rewards are account bound and will be delivered to all characters on all servers under your account.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...