Gå til innhold

Nå kan du styre denne med TV-fjernkontrollen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknologien som brukes er hdmi-cec og gjør at dette selvfølgelig ikke virker på alle TVer, men de fleste nyere variantene. Hvorfor nevnes ikke det? Det er jo den mest interessante delen av denne nyheten!

Takk for tips! La inn et avsnitt om HDMI-CEC nå. :-)

Endret av V. Haugen
Lenke til kommentar

Så vi som har Chromecasten rett i forsterkeren og bruker en Logitech Harmony som fjernkontroll, vil ikke få brukt denne?

Det kommer ann på om forsterkeren din støtter HDMI-CEC.

Jeg har alt koblet gjennom en Onkyo reciever (forsterker), og styrer alt som støtter HDMI-CEC med Onkyo-fjernkontrollen (feks PS3), har ikke fått testet med Chromecasten ennå, men ser ingen grunn til at det ikke skal fungere.

 

 

 

... Med den lille forbedringen fra Google kan man nå pause, spille av og spole ved bruk av TV-fjernkontrollen, ...
Utifra hva som er skrevet (og hva jeg tror) regner jeg ikke med at det er mulig å starte "casts" direkte på Chromecast med fjernkontrollen?
Lenke til kommentar

 

 

Så vi som har Chromecasten rett i forsterkeren og bruker en Logitech Harmony som fjernkontroll, vil ikke få brukt denne?

Det kommer ann på om forsterkeren din støtter HDMI-CEC.

Jeg har alt koblet gjennom en Onkyo reciever (forsterker), og styrer alt som støtter HDMI-CEC med Onkyo-fjernkontrollen (feks PS3), har ikke fått testet med Chromecasten ennå, men ser ingen grunn til at det ikke skal fungere.

... Med den lille forbedringen fra Google kan man nå pause, spille av og spole ved bruk av TV-fjernkontrollen, ...

Utifra hva som er skrevet (og hva jeg tror) regner jeg ikke med at det er mulig å starte "casts" direkte på Chromecast med fjernkontrollen?

Har en eldre Onkyo. Bruker ikke originalfjerkontrollen, da jeg har Logitec Harmony som styrer alt fra receiver, projector, PS3 osv. Får sjekke om det virker senere i dag

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...