Gå til innhold

Tinder tar betalt selv om du sletter appen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo helt vanlig. De fleste tjenester jeg har brukt som trenger betaling hver måned oppdaterer/ betaler seg selv helt til du aktivt går og stenger abonementet.

 

Det er lurt å lese lisensavtalen. Jeg skummer stort sett gjennom dem hvis ikke de punktene jeg vet er viktige blir informert om utenom dette da :)

 

Jeg lar faktisk vær å bruke/ kjøpe visse ting pga brukeravtalen. Folk gir for mye faen i ting, klager på de samme tingene og gjør det samme om og om igjen.

 

Det blir ikke noen forandring, som det er det vi ønsker når vi klager, når denne regla står sterkest. Firmaene som tar seg betalt bryr seg ikke så lenge de tjener gode penger, for at de skal forandre seg så må profitten synke drastisk. Kan også bli litt forandringer av STORE mediaoppslag.

 

Som Martin Luther King Jr. sa; I have a dream...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har klart å gått i denne fella. Var vel litt aktiv med å trykke sikkert. Prøvde tipset over,men etter innlogging på iTunes,så finner jeg ikke punkt 6 og 7. Kommer bare dit man administrerer passord,adresse osv. Noen som kan hjempe meg? Har en iPhone 4s.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...