Gå til innhold

Endelig kommer PlayStation 4-funksjonen som Sony lovet i 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

So dei har fortsatt ikkje komt med den mest savna funksjonen fra PS3 for dei som brukte nemnte konsoll til meir enn speling. Snakker sjølvsagt om DLNA video avspeling.

 

Lurer virkelig på hvor lang tid dette kommer til å ta, men har begynt å tvile på om det noen gang kommer en ordentlig støtte for dette...

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her som hater og linke ting som har ingenting med FB og gjøre til kontoen min.
Litt skummelt når Google og Apple pluss FB tar seg til rette med bilder og cloud og er linket til alt du gjør,

plutselig kommer det en status oppdatering som jeg ikke har laget selv på min egen konto.

Skjønner ikke at folk melder seg på slikt.

 

Ellers så virker det som en bra oppdatering, men venter enda på Gaikai eller hva det nå het.

Endret av Realzi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her som hater og linke ting som har ingenting med FB og gjøre til kontoen min.

Litt skummelt når Google og Apple pluss FB tar seg til rette med bilder og cloud og er linket til alt du gjør,

plutselig kommer det en status oppdatering som jeg ikke har laget selv på min egen konto.

Skjønner ikke at folk melder seg på slikt.

 

Ellers så virker det som en bra oppdatering, men venter enda på Gaikai eller hva det nå het.

 

Jeg er enig med deg.

Liker ikke at man kan linke FB med alt mulig.

Jeg meldte meg ut av FB, det ble for mye.

 

Bare se på The last of us: Left Behinde. De oppfordrer til å koble på med FB for å få "en bedre spill opplevelse"

 

Gleder meg til denne oppdateringen, håper det ikke tar alt for lang tid før den kommer.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her som hater og linke ting som har ingenting med FB og gjøre til kontoen min.

Litt skummelt når Google og Apple pluss FB tar seg til rette med bilder og cloud og er linket til alt du gjør,

plutselig kommer det en status oppdatering som jeg ikke har laget selv på min egen konto.

Skjønner ikke at folk melder seg på slikt.

 

Ellers så virker det som en bra oppdatering, men venter enda på Gaikai eller hva det nå het.

 

Er forsåvidt enig. Mitt problem er at jeg ikke ser at alt og alle trenger tilgang til min venneliste på FB.

Hva som postes til hvem kan du enkelt styre for hver enkelt app/annet fra FB. Jeg setter alt til "Only me", så ser jeg lett hva som misbruker FB-kontoen uten å plage venner og familie med det.

Lenke til kommentar

 

Er jeg den eneste her som hater og linke ting som har ingenting med FB og gjøre til kontoen min.

Litt skummelt når Google og Apple pluss FB tar seg til rette med bilder og cloud og er linket til alt du gjør,

plutselig kommer det en status oppdatering som jeg ikke har laget selv på min egen konto.

Skjønner ikke at folk melder seg på slikt.

 

Ellers så virker det som en bra oppdatering, men venter enda på Gaikai eller hva det nå het.

 

Jeg er enig med deg.

Liker ikke at man kan linke FB med alt mulig.

Jeg meldte meg ut av FB, det ble for mye.

 

Bare se på The last of us: Left Behinde. De oppfordrer til å koble på med FB for å få "en bedre spill opplevelse"

 

Gleder meg til denne oppdateringen, håper det ikke tar alt for lang tid før den kommer.

Har ikke lenger facebook. De som vil ha tak i meg klarer fint å få tak i meg på telefon, epost, skype, steam, psn eller xbox live.

 

Klarte ikke å se grunn til å ha facebook lenger. De jeg "faktisk" prater med har jeg på skype og skriver til meg når de vil noe eller ringer opp for å prate.

 

Facebook derimot er en søppelplass hvor folk forteller alt de mest uinteressante tingene som ingen verken har lyst eller orker å høre på.

 

- ååå for en god frokost

- I dag har jeg rydda huset, HUFF, sliten

- Middag ilag med svigerforeldre, ork

- dææven kor æ må bææsje !

 

woop-di-fucking-doo

 

Hver gang æ se ett spill som forteller meg at æ kan linke spillet mitt opp mot ett sosialt media slik som facebook så ser æ på det som å koble til ett virus til profilen min.

 

For dem som ikke enda klarer å rive seg løs fra facebook så ser æ ikke ned på dem likevel for den grunn. Æ klarte iallefall å spare meg for den tidsbruken og det e æ glad for.

 

Det som e faktum e at straks at æ gikk over fra facebook til skype så begynte æ faktisk å prate mere med kompisene mine enn det æ hadde gjordt tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Yepp, facebook stjeler tid. Så den delen er ikkje noko eg har bruk for.

 

Liker at man kan pause spillinga(PS4 går i hvilemodus) og starte den igjen. Såg ein videosnutt der det tok ca 12-13 sekund fra man trykka på knappen til man var inne i spillet. Den slags er snadder. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...