Gå til innhold

Samsungs neste toppmobil er allerede blitt en kjempehit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Blir jo spennede å se nå om Samsungbrukerne som i årevis har klaget på at iPhone ikke har plass til minnekort, kommer til å kjøpe denne som kommer uten plass til minnekort...

Lenke til kommentar

Blir jo spennede å se nå om Samsungbrukerne som i årevis har klaget på at iPhone ikke har plass til minnekort, kommer til å kjøpe denne som kommer uten plass til minnekort...

 

jeg kan godt svare deg jeg. Med engang jeg fant ut at S6 ikke skulle ha utskiftbart batteri og ingen sd eksternt så ble jeg ekstremt skuffa over samsung.

Jeg kommer ikke til å kjøpe s6, men det hadde jeg ikke gjort uansett da s serien er dårlig i forhold til neste Note serien.

 

Men hvis Samsung bestemmer seg å gjøre dette på Note5 også så er det slutt med Samsung telefoner fra min side.

 

Det er jo helt syke priser samsung plutselig tar når det gjelder 32,64 og 128gb minne. Virkelig kopierer rett fra Apples Iphones og gjør ting mer stengt.

 

Og dette premium følelsen folk for av å holde telefon i metall er faen meg idioti til tusen grader. S6 vil tåle mindre pga mer metall.

Plasten på min Note3 er ekstremt bra, jeg har mista tlf min mange ganger uten at omtrent noenting har skjedd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Må være litt morsomt å være Samsung fan og til de grader se at ALT Apple finner på, selv det Samsung kritiserte, kommer på neste Samsung. De kopierer jo alt! Både det folk vil ha og det folk ikke vil ha. Tror Samsung egentlig har en stor kopieringsmaskin jeg.

Lenke til kommentar

Blir jo spennede å se nå om Samsungbrukerne som i årevis har klaget på at iPhone ikke har plass til minnekort, kommer til å kjøpe denne som kommer uten plass til minnekort...

 

Det blir spennede å se hvordan Note V blir. Kutter de støtten for minnekort her også, skifter jeg merke. Gidder ikke betale en arm og et ben for en mobil jeg kun er halvfornøyd med. Dessuten synes jeg det er litt røver-kapitalistisk å ikke ha støtte for minnekort eller utskiftbart batteri.

Lenke til kommentar

Utbyttbart batteri og plass til minne kort, er jo kjekt å ha, men det er da virkelig ikke noe å ta sånn på vei for.

 

Det som er å ta på vei for, er at du ikke får disse mulighetene OG telefonen koster 6,5K! Det er jo vanvidd. Man får 2stk ps4 for samme prisen, så det kan da virkelig ikke koste så mye å produsere disse telefonene.

Jeg kommer virkelig ikke til å bruke 6,5K på en mobiltelefon, og jeg vurderte faktisk denne frem til jeg så prisen. Sykt at den har fått rekord.

Lenke til kommentar

Må være litt morsomt å være Samsung fan og til de grader se at ALT Apple finner på, selv det Samsung kritiserte, kommer på neste Samsung. De kopierer jo alt! Både det folk vil ha og det folk ikke vil ha. Tror Samsung egentlig har en stor kopieringsmaskin jeg.

 

håper dette var sarkastisk... I forhold til det andre du har skrevet. Det å ta vekk en tilleggsfunksjon kan aldri bli kopiering. Dessuten er det å ikke ha minnekort/utbyttbart batteri ikke noe som er spesielt for Apple. Det at Samsung har hatt dette er det som er spesielt. Utskiftbart batteri er jo veldig sjeldent, byttbart minnekort er mer vanlig.

 

Samsung er finner sikkert på like mye nytt som resten av selskapene tilsammen, og leder bransjen når det kommer til innovasjon. Hvis du ikke var sarkastisk må du nesten komme med eksempler, fordi eksemplene på samsung sin innovasjon er så mange at det ville tatt altfor lang tid å skrive dem alle.

 

Og ja, selvfølgelig er det negativt at de tar vekk mulighet for minnekort/utbyttbart batteri. Selv om jeg aldri har hatt bruk for det. Ellers så ville jeg ikke sagt at mangelen på utbyttbart batteri var noe minus på noen telefon. Veldig få benytter seg av dette, uansett hvor mye folk påstår at det er et must. Litium skal jo holde 3 år før de er på 80%, innen den tid er jo mobilen kastet i de fleste tilfeller. Minnekort er absolutt en fordel pga prisene for å oppgradere internminne...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fy flate for en kjempe som holder telefonen i hovedbildet! Den ser jo helt mikroskopisk ut, som minitelefonene fra Sony Ericsson i gamle dager :p

 

*fisker i mellomtiden ut en Z3 ut av vasken*

 

Trenger ikke en telefon som ikke er vanntett, jeg. Men snasne så de jo ut, så Samsung må få tommel opp i boka for å ha investert litt i premiumfølelsen ;)

Lenke til kommentar

Blir jo spennede å se nå om Samsungbrukerne som i årevis har klaget på at iPhone ikke har plass til minnekort, kommer til å kjøpe denne som kommer uten plass til minnekort...

Hva med Apple-brukerne som i årevis har argumentert for skjermstørrelsen på telefonene og hvorfor det har vært sånn og sånn. Og grunnen til de andre merkene for å ha store telefoner var at de ikke klarte å lage små telefoner med topp specs.

Jeg hørte ikke de sa noe når nettopp "deres" merke kom med store telefoner. Først ble det vel økt til 4.0 tommer, så 4.7 og 5.5.

Snakk om dobbeltmoral og snu kappen med vinden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Blir jo spennede å se nå om Samsungbrukerne som i årevis har klaget på at iPhone ikke har plass til minnekort, kommer til å kjøpe denne som kommer uten plass til minnekort...

Hva med Apple-brukerne som i årevis har argumentert for skjermstørrelsen på telefonene og hvorfor det har vært sånn og sånn. Og grunnen til de andre merkene for å ha store telefoner var at de ikke klarte å lage små telefoner med topp specs.

Jeg hørte ikke de sa noe når nettopp "deres" merke kom med store telefoner. Først ble det vel økt til 4.0 tommer, så 4.7 og 5.5.

Snakk om dobbeltmoral og snu kappen med vinden.

Det var i allefall det jeg tenkte når jeg kommenterte dette første gangen. Samsung/android fansen som mobbet eplebrukerene for små skjermen, som så mobbet eplebrukerene når de så gikk mot tidligere utsagn å kjøpte iphone med større skjerm og så mobbet dem igjen nå de så gikk for enda større skjerm. Skal disse mobberene nå gå tilbake på sine utsagn om byttbart batteri og minnekortstøtte?

 

For min del, og sikkert de fleste, så bryr man seg vel midt i ræva. Preferanser og behov forandrer seg. Om man for 4 år siden måtte ha minnekort og nå i dag ikke trenger det så er det vel en logisk årsak.

 

Feilen var vel å bry seg i utgangspunktet om hva andre kjøper og hvorfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det var et par grunner til at jeg kjøpte Samsung som smarttelefon i stede for iPhone i alle år:

 

Billigere

Utskiftbart batteri (batteriet til S2en måtte til slutt byttes ut pga defekt, kostet vel litt over 150kr)

Mulighet for minnekort (har nesten fyllt opp mitt på 64 gb, masse internminne er fremdeles spinndyrt)

Android (bare pga jeg kan legge retro-emulatorer innpå den uten å roote)

Stor og god skjerm (AMOLED-skjerm, som nesten er Samsung-eksklusivt)

 

 

Skal si ting har forandret seg i det siste gitt. S5en min er mer enn bra nok for meg, så den beholder jeg til den slutter å virke. Dessuten synes jeg det er tåpelig med noe mer enn 1080p på så små skjermer.

 

Noe sier meg at Samsung sin store drøm er å bli det nye Apple, og på sikt gjøre seg uavhengige av Google og gå vekk fra Android til Tizen-operativsystemet sitt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...