Gå til innhold

GTA Online får mer innhold neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett om du er Hardcore gamer og hater EA, Ubisoft og Rockstar, så er det ikke mulig og si noe dårlig om Gta 5.

 

Jeg var lite imponert, jeg hørte bilene måtte fylle bensin tankene, da tenkte jeg wow, dette kommer til og bli som San Andreas, dritbra nå kommer det masse extra game play, men nei det kom ikke.

 

Men det som kom med var dritbra multiplayer, First Person, som gjør spillet 1000 ganger bedre og nå nye heist.

 

Jeg tror ikke folk ser for seg poenget her, du betaler 300 kr pr spill til vanlig,

Gta 5 koster 400-500 og du har uendelig gameplay, de legger til gratis oppdateringer som gjør spillet nesten nytt.

 

Visst dette spillet hadde blitt lansert utenfor Rockstar hadde det kostet over 1000 kr.

Helt utrolig at de ikke har begynt og tatt betalt enda, og det er enda expansions som kommer senere.

 

Skal man bare fokusere på de som fucker opp med spill som EA og Ubisoft, men når et mega stort firma faktiskt gjør noe bra og flott, så hører man ikke ord om det ??????

  • Liker 3
Lenke til kommentar


Jeg var lite imponert, jeg hørte bilene måtte fylle bensin tankene, da tenkte jeg wow, dette kommer til og bli som San Andreas, dritbra nå kommer det masse extra game play, men nei det kom ikke.

 

Må man fylle tanken på bilene om man spiller det online? Har tilgode å prøve online. Har enda flere ting å gjøre offline tenker jeg. Selv om det begynner å stagnere litt med oppdrag. Må sikkert møte noen eller gjøre et eller annet ferdig først før noe nytt trigges.

 

Det blir jo litt sånn man gjør det bare for å komme til penger, eller komme videre, med alle disse oppdragene som veltet innover en i startfasten av offline-spilldelen.

Endret av G
Lenke til kommentar

Vel, der andre utviklere får pes for mikrotransaksjoner, så slipper RS unna uten problem. RS tjener vanvittig mye penger på at folk kjøper penger de kan bruke i online-delen. Det skulle bare mangle at RS produserer noe som gir oss litt igjen.

Endret av chrissare
Lenke til kommentar

Uansett om du er Hardcore gamer og hater EA, Ubisoft og Rockstar, så er det ikke mulig og si noe dårlig om Gta 5.

 

Jeg var lite imponert, jeg hørte bilene måtte fylle bensin tankene, da tenkte jeg wow, dette kommer til og bli som San Andreas, dritbra nå kommer det masse extra game play, men nei det kom ikke.

 

Men det som kom med var dritbra multiplayer, First Person, som gjør spillet 1000 ganger bedre og nå nye heist.

 

Jeg tror ikke folk ser for seg poenget her, du betaler 300 kr pr spill til vanlig,

Gta 5 koster 400-500 og du har uendelig gameplay, de legger til gratis oppdateringer som gjør spillet nesten nytt.

 

Visst dette spillet hadde blitt lansert utenfor Rockstar hadde det kostet over 1000 kr.

Helt utrolig at de ikke har begynt og tatt betalt enda, og det er enda expansions som kommer senere.

 

Skal man bare fokusere på de som fucker opp med spill som EA og Ubisoft, men når et mega stort firma faktiskt gjør noe bra og flott, så hører man ikke ord om det ??????

Ta av dei rosa brillene gutt og ro deg ned?

 

Gta 5 har vært dødt med content i 2 år snart, hva du forventer? at man skulle skrive ein artikkel for hver gang dei seier "Soon" bare fordi dei er rockstar? med den logiken skulle man skreve ein artikel om hver gang minecraft fekk ein patch :p

 

Du får sikkert noen artikler når pc versjonen kommer

 

 

 

 

 

 

..

Endret av BonBattery
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

zip

Ta av dei rosa brillene gutt og ro deg ned?

 

Gta 5 har vært dødt med content i 2 år snart, hva du forventer? at man skulle skrive ein artikkel for hver gang dei seier "Soon" bare fordi dei er rockstar? med den logiken skulle man skreve ein artikel om hver gang minecraft fekk ein patch :p

 

Du får sikkert noen artikler når pc versjonen kommer

Beklager Mr negativ for at jeg prøvde og være litt positiv.

Jeg forventer ingenting, vet ikke hvor du har det fra, jeg mener bare at nå har vi noen som har gitt ut 2 store og bra, gratis DLC uten og ta betalt, så er det en bra ting og burde bli sett på som positivt.

Skal man bare snakke når dårlige ting skjer ?

 

Og visst du har vert smart og ventet på PC versjonen så får du med alt når det kommer.

Jeg driter i om det tok dem 2 år, det er fortsatt gratis. Helt unødvendig kommentar.

Visst du vil ha content så vet du at de kommer med en Expansion teaser i sommer eller jule tiden, slik det alltid har vert.

 

La meg tenke, hva var det gaming fans bruker og si. (jeg vil ha en stor ekstra pakke som de har brukt tid på og ikke disse små DLC pakkene som vi må betale for)

Jeg snakker om fansen sin reaksjon for ting ikke Gamer eller Kotaku.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...