Gå til innhold

Wolfenstein: The Old Blood er kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har enda til gode å runne ferdig Wolfenstein, men av det jeg har spilt så synes jeg spillet er kanonbra. Er dette mer av det så ja takk.

 

Skytespill som f.eks Call of Duty ( tenker da på storyen ) gir en helt grei opplevelse hvor du generelt skal 97% av tiden springe rundt å skyte fiender. Ikke at det er noe galt i det, men synes at muligheten du får i Wolfenstein med å kunne snike rundt å drepe stille ( på samme måte også som Crysis serien ) er rett å slett knallbra implementer.

 

Gjør at du kan prøve det du makter å snike deg gjennom ett område, men om du blir oppdaget er det bare å skyte i vei. Syns det er artig å iallefall ha muligheten å få prøve å snike meg gjennom.

Lenke til kommentar

Skal merkes at skjermbildet av The New Order dere har liggende midt i artikkelen mest sannsynlig er redigert i ettertid, eller mest sannsynlig ikke er ifra live gameplay, da jeg ikke kan huske at spillet noen gang har sett så bra ut, heller ikke i akkurat den korridoren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-noEijIRj

Har elsket serien siden det første kom ut for haugevis av år siden. Likte godt at de tok opp stafettpinnen igjen med W:TNO. Det var meget underholdende som spill og kjørte gjennom det 2 ganger på rappen. Har ikke noe grunn for å tro at dette blir noe dårligere, Skal kjøpes!

Lenke til kommentar

Ser så sinnssykt mange sier at det første spillet var bra, har jeg gått glipp av en perle?

 

Dette er på en måte en liten hyllest til skytefesten i den noe hjernedøde skalaen, altså en bør vite litt hva en går til føler jeg. Men samtidig legger spillet opp til at du ikke nødvendigvis MÅ gå guns blazing hele veien, noe som er litt kult og faktisk ganske så velykket. Men hallo..steampunk nazister,mecha hunder+++++ ellevill tyske kommandoer og fete våpen og en sykt artig vri på historien.

 

Er så mye vinn-vinn i den oppskriften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...