Gå til innhold

Flere topplag bruker denne tjenesten for å finne nye spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som et bra system dette, håper det tar av :)

 

Ang Battlefield 4 på her så er det uinteressant å søke etter infanteri klasser.

Det man bør ha istedet er, Infanteri - Hardware (kan deles inn i APC og Tanks) og Piloter (Kan deles inn i Fly og Heli som igjen kan deles inn i Angrepsheli og Littlebird heliene)

Lenke til kommentar

Veldig bra system! Men når det gjelder League of Legends synes jeg du bør legge til ett "fill" eller "all around" for roller, jeg mainer for ekesmpel ingen spessiell rolle og kan spille alt like bra, i tilleg ville det vært bedre å kanskje bytte ut nybegynner-middels-god-osv. med faktiske rankene for SoloQ unranked-bronze-silver-gold-plat-dia-master-challenger så alle vet hvilket nivå spilleren/laget mer tydelig søker :)

Lenke til kommentar

Takk for tips.

 

Problemet med å legge til en "all-round" kontra at spilleren haker av alle rollene selv er at allround ikke vil dukke opp for brukere som filtrerer på spesifikke roller.

 

Jeg skal gå over nivåer og legge til et sett med ranks tilpasset hvert spill.

Lenke til kommentar

Liker dette, har allerede fått særiøs tilbakemelding fra et lag. Angående Cs:Go, så har elo rank litt mer å si i henhold til faktisk ytelse for spillere, desto høyere rank en har. Folk uten peiling eller lengre erfaring vet ikke forskjellen på dette, men forskjellen er stor.

Det er dermed greit at lavere ranks er klynget opp, men det er fortsatt stor forskjell på Legendary Eagle Master til Supreme Master First Class og Global Elite. Om dere legger inn ordentlige kategorier for disse, så blir det lettere å finne folk som passer perfekt for ens lag.

 

Er utenom dette ganske fornøyd. Skal på try-out som IGL straks. Det blit mye jobb, men folka er hyggelige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Takk for tips.

 

Problemet med å legge til en "all-round" kontra at spilleren haker av alle rollene selv er at allround ikke vil dukke opp for brukere som filtrerer på spesifikke roller.

 

Jeg skal gå over nivåer og legge til et sett med ranks tilpasset hvert spill.

 

Hei. Kan du legge til Trackmania United? Det er en generasjon eldre men fortsatt populært.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er det ikke litt mye? mange lag i blant annet LoL kategorien er lag som alerede har funnet spillere eller er inaktiv. synes det burde være noen systemer som sjekker om lagene fortsatt trenger en spiller, la å si en måned etter den er laget. vis laget ikke ''refresher'' utlysningen vil den bli sletta.

 

tror ikke det er bare LoL som har slike spilleretterlysninger.

Lenke til kommentar

Jo, det er en del gamle, inaktive utlysninger som henger igjen nå. Jeg skal få inn et system som først varsler, og så deaktiverer gamle utlysninger uten aktivitet. Varslingen vil forhåpentligvis gjøre at folk blir flinkere til å stenge posten så fort de har funnet det de leter etter også.

 

Men det er sortert etter dato nå, så det burde ikke by på store problemer hvis du kaster et kjapt blikk på siste aktivitet.

Lenke til kommentar

Jo, det er en del gamle, inaktive utlysninger som henger igjen nå. Jeg skal få inn et system som først varsler, og så deaktiverer gamle utlysninger uten aktivitet. Varslingen vil forhåpentligvis gjøre at folk blir flinkere til å stenge posten så fort de har funnet det de leter etter også.

 

Men det er sortert etter dato nå, så det burde ikke by på store problemer hvis du kaster et kjapt blikk på siste aktivitet.

 

skjønner, fint at dere skal gjøre noe med saken :) .

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...