Gå til innhold

Musikktjenesten TIDAL er lansert i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I wimp kan du heller ikke legge til lokalt innhold for avspilling. Stoooort minus. Med google sin musikktjeneste så kan du til og med laste opp din egen musikk, for å fylle hullene i utvalget til streamingtjenesten, og spille det av uansett hvor du befinner deg.

Lenke til kommentar

I wimp kan du heller ikke legge til lokalt innhold for avspilling. Stoooort minus. Med google sin musikktjeneste så kan du til og med laste opp din egen musikk, for å fylle hullene i utvalget til streamingtjenesten, og spille det av uansett hvor du befinner deg.

 

Problet med å laste opp er at sangene kan kun avspilles på enheten du lastet den ned på. Fks du laster ned på pcen, men kan ikke høre på disse på mobiltelefonen.

Lenke til kommentar

Jeg har helt siden lanseringen av Tidal hatt en følelse av at Tidal kom til å erstatte WiMP med tid og stunder, men det tar nok litt tid.

 

Tidal er nok et langt bedre navn enn WiMP på det globale markedet.

 

Nå som Jay-Z har kjøpt opp hele greia, er nok Tidal enda nærmere status som primær plattform, spesielt med tanke på USA-lansering.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, tidal i mine ører gir langt bedre lyd kvalitet en både Spotify og Google play music, Jeg abonnemerer nå på alle 3.

 

I hovedsak så bruker jeg Tidal på mobilen sammen med Shure se535. Er noe med lydkvalitetten fra Spotify / Google music som blir helt feil med disse hodetelefonene. Blir sliten i øra etter kort tid. Er en drøm med Tidal. Men dritt inn = dritt ut.

 

Bruker også Tidal mer og mer på steroen hjemme da jeg syns lydkvaliteten er klarere og bedre. Spotify blir små ullent og ikke så oppløst i forhold.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...