Gå til innhold

Utlover rekorddusør etter at hackere stjal 750 millioner kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10% finnerlønn så hadde de nok hatt større sjanse .

Hahahaha, tullball. 3mill er mer en nok for å få de fleste som er interessert i å hjelpe med på laget. Hvis et firma skal hjelpe til og bruke dusøren for å betale for "oppdraget" så kan de bruke ganske mange hundre arbeidstimer på det og alikevel gå i et sabla pluss.

 

Så må man huske prestisjen og ryktet man får hvis man klarer å fakke ham, bare det er nok for mange :)

 

Edit; Finnerlønn? Så hvis de finner bakmennene skal de ha 10% av kroppene deres da? Dette er en dusør, som er noe helt annet :thumbup:

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Klarer du å finne igjen de pengene så skal du få 3 millioner dollar av meg i tillegg :D Pengene er nok overført, tilbakeført, satt inn og tatt ut så mange ganger at det er umulig å finne dem. Siden pengene har blitt stjålet fra alle kriker og kroker i verden så tror jeg det muligens blir finnerlønn utifra hvem lands penger du finner?

 

Hvis noen her er advokat så hadde det vært artig med et svar på det med finnerlønn i denne saken. Blir vel en 100 siders avhandling om lover og regler fra alle mulige steder kan jeg tenke meg :D Bra nattelesing :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...