Gå til innhold

Nå har Googles Spotify-konkurrent blitt mye bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte Google Music i ca 1 år totalt. Beste med det er Radiofunksjonen, men det er desverre mange ting som gjør at spotify er et bedre alternativ, største grunnen er at det ikke finnes noe desktopvesjon av Google Music.

 

og jeg tviler på at mer enn 1% av Google Music brukere vil bruke i nærheten av 50k sanger. Brukte selv ca 1000, og vil da si tilogmed det er uvanlig mye :D

Lenke til kommentar

Brukte Google Music i ca 1 år totalt. Beste med det er Radiofunksjonen, men det er desverre mange ting som gjør at spotify er et bedre alternativ, største grunnen er at det ikke finnes noe desktopvesjon av Google Music.

 

og jeg tviler på at mer enn 1% av Google Music brukere vil bruke i nærheten av 50k sanger. Brukte selv ca 1000, og vil da si tilogmed det er uvanlig mye :D

 

Bruker du chrome kan miniplayeren fungere som en mini versjon av en desktop app. Med denne oppdateringen kom også muligheten til å spille av musikk uten å ha nettsiden åpen, og chrome lar deg bruke medietastene for google play.

 

Bruker nå spotify selv, men hender jeg fyrer opp google play. Klarer liksom ikke gi fra meg 79,- abonnement mitt :/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Brukte både Play Music og Spotify siden om side i 6mnd, og har testet en del slike løsninger som flytter over spillelister, men det ble bare et vanvittig rot. Ikke er det alltid helt den samme musikken som ligger på begge stedene, så ble omtrent 30% av musikk min forsvant, samt at mange av listene ble helt tomme osv.

 

Hvordan er mulighetene til å få et mørkt tema på Google Play Music om dagen?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...